Ο Baltic αυξήθηκε 81 μονάδες, ή περίπου 8,3%, σε 1.054 μονάδες το υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Δεκεμβρίου
Ο κύριος δείκτης θαλάσσιων μεταφορών Baltic αυξήθηκε σε υψηλό έξι μηνών την Τρίτη 16/6/2020, ενισχυμένος από την ισχυρότερη ζήτηση για πλοία capesize και panamax.
Ο δείκτης ξηρού φορτίου Baltic, ο οποίος παρακολουθεί τις τιμές για πλοία που μεταφέρουν εμπορεύματα ξηρού χύδην φορτίου και αντικατοπτρίζει τις τιμές ναύλων για πλοία capesize, panamax και supramax, αυξήθηκε 81 μονάδες, ή περίπου 8,3%, σε 1.054 μονάδες το υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Δεκεμβρίου.
Ο δείκτης capesize σημείωσε άνοδο 206 μονάδες, ή περίπου 12,5% σε 1.854, το υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Δεκεμβρίου.
Τα future σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα κέρδισαν, λόγω της ισχυρής ζήτησης από τα κινέζικα χαλυβουργεία και τις ανησυχίες για την προσφορά.
«Το σταδιακό άνοιγμα όλων των χωρών και το έντονο ενδιαφέρον για την ανανέωση αποθεμάτων έχουν δώσει ώθηση στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου», ανέφερε η Allied Shipbroking σε εβδομαδιαίο report τη Δευτέρα.
Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα capesize, τα οποία συνήθως μεταφέρουν φορτία 170.000 τόνων σε 180.000 τόνους, συμπεριλαμβανομένου του σιδηρομεταλλεύματος και του άνθρακα, αυξήθηκαν κατά 1.489 $ σε 14.786$.
Ο δείκτης panamax κέρδισε 65 μονάδες, ή 7,4%, σε 949 μονάδες.
Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα panamax, τα οποία συνήθως μεταφέρουν άνθρακα ή φορτία σιτηρών από περίπου 60.000 τόνους σε 70.000 τόνους, αυξήθηκαν 586 $ σε 8.545 $.
Ο δείκτης supramax αυξήθηκε 12 μονάδες, ή 2%, σε 624 μονάδες.
www.worldenergynews.gr
Ο δείκτης ξηρού φορτίου Baltic, ο οποίος παρακολουθεί τις τιμές για πλοία που μεταφέρουν εμπορεύματα ξηρού χύδην φορτίου και αντικατοπτρίζει τις τιμές ναύλων για πλοία capesize, panamax και supramax, αυξήθηκε 81 μονάδες, ή περίπου 8,3%, σε 1.054 μονάδες το υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Δεκεμβρίου.
Ο δείκτης capesize σημείωσε άνοδο 206 μονάδες, ή περίπου 12,5% σε 1.854, το υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Δεκεμβρίου.
Τα future σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα κέρδισαν, λόγω της ισχυρής ζήτησης από τα κινέζικα χαλυβουργεία και τις ανησυχίες για την προσφορά.
«Το σταδιακό άνοιγμα όλων των χωρών και το έντονο ενδιαφέρον για την ανανέωση αποθεμάτων έχουν δώσει ώθηση στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου», ανέφερε η Allied Shipbroking σε εβδομαδιαίο report τη Δευτέρα.
Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα capesize, τα οποία συνήθως μεταφέρουν φορτία 170.000 τόνων σε 180.000 τόνους, συμπεριλαμβανομένου του σιδηρομεταλλεύματος και του άνθρακα, αυξήθηκαν κατά 1.489 $ σε 14.786$.
Ο δείκτης panamax κέρδισε 65 μονάδες, ή 7,4%, σε 949 μονάδες.
Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα panamax, τα οποία συνήθως μεταφέρουν άνθρακα ή φορτία σιτηρών από περίπου 60.000 τόνους σε 70.000 τόνους, αυξήθηκαν 586 $ σε 8.545 $.
Ο δείκτης supramax αυξήθηκε 12 μονάδες, ή 2%, σε 624 μονάδες.
www.worldenergynews.gr