Μέτρα για την ενίσχυση της ζήτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία
Η Γερμανία δήλωσε ότι θα υποχρεώσει όλα τα πρατήρια βενζίνης να προσφέρουν φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως μέρος ενός συνολικού σχεδίου οικονομικής ανάκαμψης 130 δισεκατομμυρίων ευρώ με στόχο να ενισχύσει τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων παρακάμπτοντας τις ανησυχίες των καταναλωτών για ανεφοδιασμό .
Η Γερμανία αποκάλυψε τα κίνητρα ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου τόνωσης που περιελάμβανε κλιμακωτούς φόρους για την επιβολή κυρώσεων στην ιδιοκτησία μεγάλων ρυπογόνων αθλητικών οχημάτων με κινητήρα.
Οι πελάτες ανησυχούν για το περιορισμένο εύρος λειτουργίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ένας παράγοντας που παρεμπόδισε τη ζήτηση. Η μετατροπή των 14.118 πρατηρίων βενζίνης της Γερμανίας θα παρείχε σημαντική ώθηση στη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων.
Στη Γερμανία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούσαν μόλις το 1,8% των ταξινομήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων πέρυσι, με τα αυτοκίνητα ντίζελ και βενζίνης να αντιπροσωπεύουν το 32% και το 59,2% αντίστοιχα.
Από τις 168.148 νέες εγγραφές τον Μάιο, μόνο το 5.578 ή το 3,3% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με το γερμανικό πρακτορείο οχημάτων KBA. Ένα επιπλέον 51,1% ήταν βενζινοκίνητα, το 31,6% ήταν αυτοκίνητα ντίζελ και το 17,6% ήταν υβριδικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.
Από τον Μάρτιο του 2020, η Γερμανία διέθετε μόνο 27.730 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με την BDEW, την γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.
Για να καταστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντικείμενο μαζικής αγοράς, απαιτούνται τουλάχιστον 70.000 σταθμοί φόρτισης και 7.000 σταθμοί γρήγορης φόρτισης, σύμφωνα με το BDEW.
www.worldenergynews.gr
Η Γερμανία αποκάλυψε τα κίνητρα ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου τόνωσης που περιελάμβανε κλιμακωτούς φόρους για την επιβολή κυρώσεων στην ιδιοκτησία μεγάλων ρυπογόνων αθλητικών οχημάτων με κινητήρα.
Οι πελάτες ανησυχούν για το περιορισμένο εύρος λειτουργίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ένας παράγοντας που παρεμπόδισε τη ζήτηση. Η μετατροπή των 14.118 πρατηρίων βενζίνης της Γερμανίας θα παρείχε σημαντική ώθηση στη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων.
Στη Γερμανία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούσαν μόλις το 1,8% των ταξινομήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων πέρυσι, με τα αυτοκίνητα ντίζελ και βενζίνης να αντιπροσωπεύουν το 32% και το 59,2% αντίστοιχα.
Από τις 168.148 νέες εγγραφές τον Μάιο, μόνο το 5.578 ή το 3,3% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με το γερμανικό πρακτορείο οχημάτων KBA. Ένα επιπλέον 51,1% ήταν βενζινοκίνητα, το 31,6% ήταν αυτοκίνητα ντίζελ και το 17,6% ήταν υβριδικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.
Από τον Μάρτιο του 2020, η Γερμανία διέθετε μόνο 27.730 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με την BDEW, την γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.
Για να καταστούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντικείμενο μαζικής αγοράς, απαιτούνται τουλάχιστον 70.000 σταθμοί φόρτισης και 7.000 σταθμοί γρήγορης φόρτισης, σύμφωνα με το BDEW.
www.worldenergynews.gr