Το πρόγραμμα ανέρχεται στα 50 εκατ. λίρες
Ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής ενέργειας της Βρετανίας, Ovo Energy, λανσάρει πρόγραμμα 50 εκατομμυρίων λιρών (61 εκατομμύρια δολάρια) για να βοηθήσει τους πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους λόγω της νέας πανδημίας του κορωνοϊού.
Η κυβέρνηση έχει προχωρήσει στη λήψη εκτεταμένα μέτρα για να επιβραδύνει την εξάπλωση του ιού, κλείνοντας ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας και αυξάνοντας την προοπτική μαζικών απωλειών θέσεων εργασίας.
"Οι πελάτες της OVO που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη και είναι επιλέξιμοι για υποστήριξη θα μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τις υπηρεσίες πελατών είτε για πιστωτικές κάρτες έκτακτης ανάγκης είτε για προσωρινές μειώσεις στις μηνιαίες πληρωμές τους", ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση.
Η OVO δήλωσε ότι οι επιλέξιμοι πελάτες θα έχουν πρόσβαση στην υποστήριξη από τις 8 Απριλίου.
Ο βρετανικός οργανισμός εμπορίου ενέργειας, Energy UK, ζήτησε την περασμένη εβδομάδα από την κυβέρνηση να προσφέρει οικονομική υποστήριξη στους προμηθευτές ενέργειας για να τους βοηθήσει να προσφέρουν διαλείμματα πληρωμών σε πελάτες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν με τους λογαριασμούς.
Η OVO ανακοίνωσε ότι θα χρειαστεί ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα για τη στήριξη των πελατών, το οποίο επεξεργάζονται οι προμηθευτές και ο ρυθμιστής ενέργεια Ofgem. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για την υιοθετήσή του .
"Εν τω μεταξύ, κάνουμε ό, τι μπορούμε για να καθησυχάσουμε και να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας", δήλωσε ο Stephen Fitzpatrick, Διευθύνων Σύμβουλος της OVO Energy.
Οι προμηθευτές ενέργειας όπως η OVO, καθώς και οι E.ON UK και Npower της E.ON, έχουν θέσει χιλιάδες εργαζομένους σε αδράνεια, όπως αυτοί που ασχολουνται με την καταμέτρηση των έξυπνων μετρητών και τις εγκαταστάτες οι οποίοι δεν μπορούν να εκτελέσουν την εργασία τους λόγω των κρατικών περιορισμών.
www.worldenergynews.gr