Η Ινδονησία, ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς καυσίμων στη Νοτιοανατολική Ασία, ελπίζει να μειώσει το κόστος εισαγωγής βελτιώνοντας την γερασμένη υποδομή διύλισης, αλλά ορισμένα έργα έχουν καθυστερήσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης
Η Pertamina της Ινδονησίας ανέθεσε σε κοινοπραξία για την ανάπτυξη ενός νέου διυλιστηρίου ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο Bontang, δήλωσε ο Ardhy N. Mokobombang, διευθυντής πετροχημικών διυλιστηρίων στην κρατική ενεργειακή εταιρεία.
Η Ινδονησία, ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς καυσίμων στη Νοτιοανατολική Ασία, ελπίζει να μειώσει το κόστος εισαγωγής βελτιώνοντας την γερασμένη υποδομή διύλισης, αλλά ορισμένα έργα έχουν καθυστερήσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης.
Η Pertamina ελπίζει να ολοκληρώσει σύντομα μια συμφωνία-πλαίσιο με την OOG και την Cosmo Oil International, μια εμπορική μονάδα της Ιαπωνικής Cosmo Energy Holdings, για την ανάπτυξη της εγκατάστασης του Bontang, δήλωσε ο Mokobombang την Τρίτη 30/1/2018.
Η κυβέρνηση του Ομάν θα παράσχει οικονομική υποστήριξη για το έργο, στο οποίο η Pertamina αναμένει να πάρει το 10%, δήλωσε ο Mokobombang.
Η Pertamina θα έχει το δικαίωμα να προμηθεύει το 20% του αργού για το διυλιστήριο, και το υπόλοιπο Ομάν, συμπλήρωσε.
Η Pertamina σχεδιάζει να λάβει μια τελική απόφαση επένδυσης στο εργοστάσιο των 300.000 βαρελιών ανά ημέρα του Bontang έως τα μέσα του 2020.
"Ας ελπίσουμε ότι το 2025 αυτό το διυλιστήριο θα είναι λειτουργικό", δήλωσε ο Mokobombang στους δημοσιογράφους.
Η OOG "δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη ορισμένων έργων που σχετίζονται με την ενέργεια", συμπεριλαμβανομένου ενός έργου διύλισης στην Ινδονησία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
www.worldenergynews.gr
Η Ινδονησία, ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς καυσίμων στη Νοτιοανατολική Ασία, ελπίζει να μειώσει το κόστος εισαγωγής βελτιώνοντας την γερασμένη υποδομή διύλισης, αλλά ορισμένα έργα έχουν καθυστερήσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης.
Η Pertamina ελπίζει να ολοκληρώσει σύντομα μια συμφωνία-πλαίσιο με την OOG και την Cosmo Oil International, μια εμπορική μονάδα της Ιαπωνικής Cosmo Energy Holdings, για την ανάπτυξη της εγκατάστασης του Bontang, δήλωσε ο Mokobombang την Τρίτη 30/1/2018.
Η κυβέρνηση του Ομάν θα παράσχει οικονομική υποστήριξη για το έργο, στο οποίο η Pertamina αναμένει να πάρει το 10%, δήλωσε ο Mokobombang.
Η Pertamina θα έχει το δικαίωμα να προμηθεύει το 20% του αργού για το διυλιστήριο, και το υπόλοιπο Ομάν, συμπλήρωσε.
Η Pertamina σχεδιάζει να λάβει μια τελική απόφαση επένδυσης στο εργοστάσιο των 300.000 βαρελιών ανά ημέρα του Bontang έως τα μέσα του 2020.
"Ας ελπίσουμε ότι το 2025 αυτό το διυλιστήριο θα είναι λειτουργικό", δήλωσε ο Mokobombang στους δημοσιογράφους.
Η OOG "δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη ορισμένων έργων που σχετίζονται με την ενέργεια", συμπεριλαμβανομένου ενός έργου διύλισης στην Ινδονησία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
www.worldenergynews.gr