Οι αναλυτές εκτιμούν ότι υπήρξε σταθερή ανάκαμψη των αποθεμάτων ντίζελ τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς τα διυλιστήρια ευνοούσαν την παραγωγή βενζίνης σε βάρος του ντίζελ και καθώς η αύξηση της ζήτησης πετρελαίου μειώθηκε
Το ράλι των τιμών του ντίζελ στην Κίνα έχει οδηγήσει το καύσιμο σε μια σπάνια πριμοδότηση έναντι της βενζίνης, καθώς οι dealers προχωρούν σε προμήθειες εν μέσω ανησυχιών για τις ελλείψεις που οφείλονται στα μέτρα του Πεκίνου σχετικά με τον νέφος και τις πιθανές φορολογικές αλλαγές.
Σύμφωνα με το Reuters οι τιμές χονδρικής για το πετρέλαιο αυξήθηκαν κατά 11% από τον Οκτώβριο σε 6.700 γιουάν (1.011 δολάρια) ανά τόνο την Τρίτη στην ανατολική επαρχία Shandong, σύμφωνα με την ομάδα πληροφοριών Longzhong.
"Οι τιμές του ντίζελ αυξάνονται τρελά ... σχεδόν κάθε μέρα ... οι αγοραστές ανησυχούσαν ότι αν δεν αγοράσουν σήμερα οι τιμές θα ανεβαίνουν περισσότερο αύριο", δήλωσε ο Li Yan της Longzhong Information.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι υπήρξε σταθερή ανάκαμψη των αποθεμάτων ντίζελ τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς τα διυλιστήρια ευνοούσαν την παραγωγή βενζίνης σε βάρος του ντίζελ και καθώς η αύξηση της ζήτησης πετρελαίου μειώθηκε.
Όμως, τα εργοστάσια ραφιναρίσματος εξάγουν ακόμα τα καύσιμα και η αγορά παραμένει σε πλεόνασμα, δείχνοντας τη δύναμη των jitters της αγοράς σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις της μάχης του Πεκίνου για να καθαρίσει την ατμόσφαίρα από τη ρύπανση και τις πιθανές αλλαγές στη φορολογική πολιτική.
Φέτος, ο περιορισμός της χρήσης φορτηγών ντίζελ αποτέλεσε βασικό μέρος των μέτρων για το νέφος.
Η Κίνα εξέπληξε την αγορά τον περασμένο μήνα καθώς απαγόρευσε το ντίζελ υψηλής περιεκτικότητας σε θείο που χρησιμοποιείται σε τρακτέρ και μηχανότρατες από τις 1 Νοεμβρίου, δύο μήνες νωρίτερα από το αναμενόμενο, με μερικά μικρότερα διυλιστήρια να μην είναι ακόμη έτοιμα για παραγωγή καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το Reuters οι τιμές χονδρικής για το πετρέλαιο αυξήθηκαν κατά 11% από τον Οκτώβριο σε 6.700 γιουάν (1.011 δολάρια) ανά τόνο την Τρίτη στην ανατολική επαρχία Shandong, σύμφωνα με την ομάδα πληροφοριών Longzhong.
"Οι τιμές του ντίζελ αυξάνονται τρελά ... σχεδόν κάθε μέρα ... οι αγοραστές ανησυχούσαν ότι αν δεν αγοράσουν σήμερα οι τιμές θα ανεβαίνουν περισσότερο αύριο", δήλωσε ο Li Yan της Longzhong Information.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι υπήρξε σταθερή ανάκαμψη των αποθεμάτων ντίζελ τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς τα διυλιστήρια ευνοούσαν την παραγωγή βενζίνης σε βάρος του ντίζελ και καθώς η αύξηση της ζήτησης πετρελαίου μειώθηκε.
Όμως, τα εργοστάσια ραφιναρίσματος εξάγουν ακόμα τα καύσιμα και η αγορά παραμένει σε πλεόνασμα, δείχνοντας τη δύναμη των jitters της αγοράς σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις της μάχης του Πεκίνου για να καθαρίσει την ατμόσφαίρα από τη ρύπανση και τις πιθανές αλλαγές στη φορολογική πολιτική.
Φέτος, ο περιορισμός της χρήσης φορτηγών ντίζελ αποτέλεσε βασικό μέρος των μέτρων για το νέφος.
Η Κίνα εξέπληξε την αγορά τον περασμένο μήνα καθώς απαγόρευσε το ντίζελ υψηλής περιεκτικότητας σε θείο που χρησιμοποιείται σε τρακτέρ και μηχανότρατες από τις 1 Νοεμβρίου, δύο μήνες νωρίτερα από το αναμενόμενο, με μερικά μικρότερα διυλιστήρια να μην είναι ακόμη έτοιμα για παραγωγή καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο
www.worldenergynews.gr