Η Credit Suisse αναμένει ότι τα περιθώρια διύλισης της Motor Oil θα αυξηθούν
Στα 23,5 ευρώ βλέπει την μετοχή της Motor Oil η Credit Suisse από € 21,0 προηγουμένως ενώ αναμένει υψηλότερες αποδόσεις (Outperform).
Στο report της η Credit Suisse αναφέρει ότι η Motor Oil – η οποία είναι και η προτιμώμενη της τράπεζας ευρωπαϊκή επιχείρηση του κλάδου - διαθέτει ένα πολύπλοκο διυλιστήριο το οποίο είναι σε θέση να επεξεργαστεί μη τυποποιημένο αργό πετρέλαιο και να καταγράψει πιο ευνοϊκή τιμολόγηση για να διατηρήσει τη δύναμη περιθωρίου.
Η Motor Oil είναι επίσης διαφοροποιημένη με την έννοια ότι «προσαρμόζει» τα φορτία της, επιτρέποντάς της να εξασφαλίσει τιμολόγηση υψηλής ποιότητας.
Όσον αφορά τον ελληνικό κίνδυνο, η επιχείρηση έχει ανοιχτά πιστωτικά όρια με τους κύριους προμηθευτές αργού πετρελαίου (και ως εκ τούτου καλή πρόσβαση σε μέρη διαφορετικών τύπων αργού πετρελαίου), κατέχει μετρητά σε τραπεζικούς λογαριασμούς στο εξωτερικό και έχει ελαχιστοποιήσει τον πιστωτικό κίνδυνο στην εγχώρια αγορά μέσω της πώλησης καυσίμων από δικούς της σταθμούς λιανικής πώλησης.
Σύμφωνα με την Credit Suisse το διυλιστήριο Motor Oil βρίσκεται στην καρδιά της λεκάνης Med. Η Med είναι μια ανταγωνιστική αγορά αργού και, αντίθετα με τη Βορειοδυτική Ευρώπη, και σύμφωνα με την Credit Suisse η τιμολόγηση των πρώτων υλών του Motor Oil τείνει να κινείται καλύτερα (έναντι της Neste στη Βορειοδυτική Ευρώπη).
Η επενδυτική τράπεζα αναμένει ότι η Motor Oil θα είναι σε καλύτερη θέση για να βελτιστοποιήσει τον ακατέργαστο σχιστόλιθο και να επωφεληθεί από την καλύτερη τιμολόγηση.
Πριν από την ελληνική κρίση, οι τράπεζες ήταν ανοικτές στην παροχή χρηματοδότησης σε ελληνικές επιχειρήσεις. Έκτοτε, οι τράπεζες μείωσαν την έκθεσή τους στην Ελλάδα και τις ελληνικές εταιρείες αναφέρει η Credit Suisse και συμπληρώνει ότι δυσκόλευε τις επιχειρήσεις πετρελαίου να λειτουργήσουν. Καθώς προέκυψε αυτό το θέμα, η Motor Oil απευθύνθηκε απευθείας στους προμηθευτές αργού πετρελαίου για να ζητήσει ανοικτή πίστωση. Από τα μέσα του 2011, οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι μεγάλοι προμηθευτές αργού πετρελαίου, παρέχουν στην Motor Oil ανοικτή πιστωτική γραμμή.
Η Credit Suisse αναμένει ότι τα περιθώρια διύλισης της Motor Oil θα αυξηθούν διαδοχικά, εν μέρει λόγω της καλύτερης βελτιστοποίησης της πρώτης ύλης καθώς και της ικανότητάς της να επεξεργάζεται το σύμπλοκο καυσίμου πετρελαίου (υψηλού θείου έναντι χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο).
Οι εκτιμήσεις καθαρού κέρδους της Credit Suisse περιλαμβάνουν πιθανές απώλειες κατά τη διάρκεια του τριμήνου λόγω του ασθενέστερου δολαρίου καθώς η ταμειακή θέση της Motor Oil βρίσκεται εκτός της Ελλάδας και διατηρείται σε δολάρια ΗΠΑ.
Λόγω της ασθενέστερης αξίας των US $ q / q, η Motor Oil αναμένεται να καταγράψει μια απώλεια fx δυνητικά ~ € 20 εκατ., η οποία δεν συμπεριλήφθηκε στις καθαρές εκτιμήσεις μας για διύλιση (αλλά ενσωματώθηκε στο "Other EBITDA").
Υπάρχει επίσης πιθανότητα κάποιου εφάπαξ κόστους που σχετίζεται με τα ομόλογα της. Όσον αφορά τις ταμειακές ροές, θα πρέπει να είναι ένα ισχυρό τρίμηνο, καθώς και το κεφάλαιο κίνησης που δημιουργήθηκε από το από το πρώτο τρίμηνο του 2017 θα πρέπει να αντιστραφεί.
www.worldenergynews.gr
Στο report της η Credit Suisse αναφέρει ότι η Motor Oil – η οποία είναι και η προτιμώμενη της τράπεζας ευρωπαϊκή επιχείρηση του κλάδου - διαθέτει ένα πολύπλοκο διυλιστήριο το οποίο είναι σε θέση να επεξεργαστεί μη τυποποιημένο αργό πετρέλαιο και να καταγράψει πιο ευνοϊκή τιμολόγηση για να διατηρήσει τη δύναμη περιθωρίου.
Η Motor Oil είναι επίσης διαφοροποιημένη με την έννοια ότι «προσαρμόζει» τα φορτία της, επιτρέποντάς της να εξασφαλίσει τιμολόγηση υψηλής ποιότητας.
Όσον αφορά τον ελληνικό κίνδυνο, η επιχείρηση έχει ανοιχτά πιστωτικά όρια με τους κύριους προμηθευτές αργού πετρελαίου (και ως εκ τούτου καλή πρόσβαση σε μέρη διαφορετικών τύπων αργού πετρελαίου), κατέχει μετρητά σε τραπεζικούς λογαριασμούς στο εξωτερικό και έχει ελαχιστοποιήσει τον πιστωτικό κίνδυνο στην εγχώρια αγορά μέσω της πώλησης καυσίμων από δικούς της σταθμούς λιανικής πώλησης.
Σύμφωνα με την Credit Suisse το διυλιστήριο Motor Oil βρίσκεται στην καρδιά της λεκάνης Med. Η Med είναι μια ανταγωνιστική αγορά αργού και, αντίθετα με τη Βορειοδυτική Ευρώπη, και σύμφωνα με την Credit Suisse η τιμολόγηση των πρώτων υλών του Motor Oil τείνει να κινείται καλύτερα (έναντι της Neste στη Βορειοδυτική Ευρώπη).
Η επενδυτική τράπεζα αναμένει ότι η Motor Oil θα είναι σε καλύτερη θέση για να βελτιστοποιήσει τον ακατέργαστο σχιστόλιθο και να επωφεληθεί από την καλύτερη τιμολόγηση.
Πριν από την ελληνική κρίση, οι τράπεζες ήταν ανοικτές στην παροχή χρηματοδότησης σε ελληνικές επιχειρήσεις. Έκτοτε, οι τράπεζες μείωσαν την έκθεσή τους στην Ελλάδα και τις ελληνικές εταιρείες αναφέρει η Credit Suisse και συμπληρώνει ότι δυσκόλευε τις επιχειρήσεις πετρελαίου να λειτουργήσουν. Καθώς προέκυψε αυτό το θέμα, η Motor Oil απευθύνθηκε απευθείας στους προμηθευτές αργού πετρελαίου για να ζητήσει ανοικτή πίστωση. Από τα μέσα του 2011, οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι μεγάλοι προμηθευτές αργού πετρελαίου, παρέχουν στην Motor Oil ανοικτή πιστωτική γραμμή.
Η Credit Suisse αναμένει ότι τα περιθώρια διύλισης της Motor Oil θα αυξηθούν διαδοχικά, εν μέρει λόγω της καλύτερης βελτιστοποίησης της πρώτης ύλης καθώς και της ικανότητάς της να επεξεργάζεται το σύμπλοκο καυσίμου πετρελαίου (υψηλού θείου έναντι χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο).
Οι εκτιμήσεις καθαρού κέρδους της Credit Suisse περιλαμβάνουν πιθανές απώλειες κατά τη διάρκεια του τριμήνου λόγω του ασθενέστερου δολαρίου καθώς η ταμειακή θέση της Motor Oil βρίσκεται εκτός της Ελλάδας και διατηρείται σε δολάρια ΗΠΑ.
Λόγω της ασθενέστερης αξίας των US $ q / q, η Motor Oil αναμένεται να καταγράψει μια απώλεια fx δυνητικά ~ € 20 εκατ., η οποία δεν συμπεριλήφθηκε στις καθαρές εκτιμήσεις μας για διύλιση (αλλά ενσωματώθηκε στο "Other EBITDA").
Υπάρχει επίσης πιθανότητα κάποιου εφάπαξ κόστους που σχετίζεται με τα ομόλογα της. Όσον αφορά τις ταμειακές ροές, θα πρέπει να είναι ένα ισχυρό τρίμηνο, καθώς και το κεφάλαιο κίνησης που δημιουργήθηκε από το από το πρώτο τρίμηνο του 2017 θα πρέπει να αντιστραφεί.
www.worldenergynews.gr