Ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ.Κ.Σκρέκα με θέμα την αποκατάσταση των αδικιών του Power Pass από λάθος του συστήματος
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο κείμενο της ερώτησής του ο Γιώργος Αρβανιτίδης:
"Κύριε Υπουργέ,
χιλιάδες δικαιούχοι επιστροφής χρημάτων για τους διογκωμένους λογαριασμούς ρεύματος της περιόδου Ιανουαρίου – Ιουνίου 2022 σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη δεν έλαβαν ούτε ένα ευρώ, λόγω λαθών του συστήματος.
Πιο συγκεκριμένα, το συνηθέστερο σφάλμα του συστήματος ήταν ο λανθασμένος αριθμός παροχής που εμφανιζόταν μόλις ο δικαιούχος πραγματοποιούσε την αίτηση του στην ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία ενημερωνόταν αυτόματα με τα ειδικότερα αυτά δεδομένα της παροχής. Όσοι πολίτες δεν έλεγξαν σχολαστικά τα στοιχεία που εμφανίστηκαν στο αυτοματοποιημένο (εφησυχασμένοι από την επικοινωνιακή καταιγίδα για την ευκολία της διαδικασίας) δεν έλαβαν ούτε ένα ευρώ επιστροφή. Αυτός μάλιστα είναι και ένας από τους λόγους που σε αρκετούς συμπολίτες μας που δικαιούνταν την επιδότηση στους λογαριασμούς ρεύματος, απορρίφθηκαν οι αιτήσεις τους. Οι πολίτες αναγκάστηκαν να ανατρέξουν ξανά στους λογαριασμούς και να συγκρίνουν την ψηφιακή τους αίτηση για το Power Pass προκειμένου να καταλάβουν τι είχε συμβεί.
Παρά το γεγονός ότι τα τηλεφωνικά κέντρα που αφορούν το Power Pass κατακλύζονται από διαμαρτυρίες καταναλωτών για το εν λόγω ζήτημα, δυστυχώς δεν έχει δοθεί ακόμα κάποια λύση στο πρόβλημα.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Έχει γνώση των αδικιών που προέκυψαν ;
Με ποιους τρόπους θα αποκατασταθούν τα λάθη στο σύστημα ώστε οι δικαιούχοι να λάβουν τελικά τα χρήματα που δικαιούνται σύμφωνα με τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού;"
www.worldenergynews.gr