Ενέργεια

Ενεργοποιείται εντός του μήνα το δεύτερο πακέτο ανάκτησης οφειλών της ΔΕΗ με στόχο 325 εκατ

Ενεργοποιείται εντός του μήνα το δεύτερο πακέτο ανάκτησης οφειλών της ΔΕΗ με στόχο 325 εκατ
Βελτίωση της εισπραξιμότητας με κεντρική διαχείριση νομικών ζητημάτων και εκσυγχρονισμό της εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ

Έως το τέλος του μήνα αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να ενεργοποιηθεί το δεύτερο πακέτο τιτλοποίησης απαιτήσεων της ΔΕΗ από ληξιπρόθεσμούς λογαριασμούς άνω των 90 ημερών.

Όπως δήλωσε κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Γιώργος Στάσσης η συμφωνία έχει ήδη υπογραφεί με τους οίκους Carval Investors, Deutsche Bank και Pimco και αναμένεται να αποφέρει στα ταμεία της ΔΕΗ ως 325 εκατ. ευρώ.

Το συγκεκριμένο πακέτο τιτλοποίησης δημιουργεί έσοδα από ένα ανενεργό περιουσιακό στοιχείο, ενώ η ΔΕΗ διατηρεί  το δικαίωμα για κάθε επιπλέον έσοδο μέσω των Junior Notes και η χρηματοδότηση πραγματοποιείται χωρίς αναγωγή στη ΔΕΗ.

Σύμφωνα με την παρουσίαση του κ. Στάσση το ποσό της τιτλοποίησης θα αντληθεί εντός του 2021.

Άντληση 150 εκατ. ευρώ από το πρώτο «πακέτο»

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2020 η ΔΕΗ άντλησε 150 εκατ. ευρώ από την πρώτη τιτλοποίηση απαιτήσεων που αφορούσε σε ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς ως 60 ημέρες. Η συμφωνία αυτή είχε κλείσει με τη JP Morgan

Προκειμένου να βελτιώσει την εισπραξιμότητά της - ένα χρόνιο πρόβλημα πλέον για τη ΔΕΗ- η εταιρία λαμβάνει και άλλα μέτρα, όπως την ανάθεση σε νομικό γραφείο, που θα επιλεγεί  κατόπιν σχετικής διαδικασίας, 7.500 ληξιπρόθεσμων οφειλών κυρίως από στρατηγικούς κακοπληρωτές, απαιτήσεις που κινδυνεύουν να παραγραφούν.

Γι΄αυτό το λόγο θα υπάρξει κεντρική διαχείριση των νομικών ζητημάτων. Παράλληλα η εταιρία ξεκινά νέα διαδικασία επιστολών υπόμνησης και προειδοποίησης προς τους πελάτες που καθυστερούν να εξοφλήσουν (dunning process), ενώ εκπονεί νέο τριετές πλάνο ανάκτησης απαιτήσεων. Ας σημειωθεί ότι η ΔΕΗ έχει μακροχρόνια συνεργασία με την εταιρία εισπράξεων Qualco.

Επίσης η ΔΕΗ προχωρεί σε εκσυγχρονισμό της εμπορικής της πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζει νέα τμηματοποίηση των πελατών της, μαζί με μοντέλα πρόβλεψης απώλειας πελατών, προγράμματα επαναπροσέγγισης πελατών υψηλής αξίας, ειδική πλατφόρμα για τους πιστούς της πελάτες κλπ, καθώς και νέα προϊόντα φυσικού αερίου προστιθέμενης αξίας.

Μέχρι σήμερα στα νέα οικιακά προϊόντα που έχει παρουσιάσει η εταιρία έχουν ενταχθεί 2.000 πελάτες

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης