Ηλεκτρισμός

Στροφή της McLaren στην ηλεκτροκίνηση - Διακόπτει την παραγωγή βενζινοκινητήρων

Στροφή της McLaren στην ηλεκτροκίνηση - Διακόπτει την παραγωγή βενζινοκινητήρων
Η McLaren, δεν θα λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας

Η McLaren, η βρετανική εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων, θα σταματήσει να αναπτύσσει βενζινοκινητήρες μέσα στην επόμενη δεκαετία, καθώς σχεδιάζει μια μακροπρόθεσμη αλλαγή προς τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στα υβριδικά supercars για τα επόμενα δέκα χρόνια, με ένα σχέδιο να προμηθεύσει περισσότερα εξαρτήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά αναμένει να σταματήσει οποιαδήποτε ανάπτυξη παραδοσιακών κινητήρων έως το 2030, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mike Flewitt.

Ενώ κατασκευαστές όπως η Volkswagen έχουν λεπτομερή ηλεκτρικά σχέδια, η στρατηγική της McLaren είναι ένα από τα πιο ξεκάθαρα χρονοδιαγράμματα για την ηλεκτροκίνηση που έχουν καθοριστεί μέχρι σήμερα από μια ομάδα supercar.

Η McLaren, δεν θα λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, πρόσθεσε ο κ. Flewitt, λόγω περιορισμών στο βάρος, την απόδοση και το εύρος.

Η ομάδα έχει ήδη δημιουργήσει δύο υβριδικά μοντέλα, το P1 και το Speedtail, αλλά κάθε σημαντικό μοντέλο που θα κυκλοφορήσει από το επόμενο έτος θα είναι υβριδικό.

Θα έχει μια νέα αρχιτεκτονική που θα επιτρέπει στα οχήματα να προχωρούν για περισσότερα από 30 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας μόνο μπαταρία.

Νέα, εξελιγμένη πλατφόρμα της McLaren για ηλεκτρικά οχήματα

Οι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη διαχείριση των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, έτσι ώστε να διευκολύνεται η χρήση υβριδικών αλλά και αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Χάρη σε πρωτοποριακές τεχνικές κατασκευής κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Αυτό συνεπάγεται επιπλέον ασφάλεια για το χρήστη. Ο σχεδιασμός του νέου αυτού πατώματος έγινε εξ ολοκλήρου από τους ανθρώπους της McLaren, ενώ και η κατασκευή του θα πραγματοποιείται στο εξελιγμένο McLaren Composites Technology Centre (MCTC) που βρίσκεται στο Sheffield και κόστισε 50 εκ. λίρες.
Πάνω σε αυτή λοιπόν την εξέλιξη, ο Flewitt εξήρε τις καινοτομίες της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι: «Είμαστε σε ιδανική θέση να παρέχουμε στους πελάτες επίπεδα ηλεκτροκίνησης υψηλής απόδοσης, που μέχρι τώρα ήταν απλά ανέφικτα».
Παράλληλα, αξίζει να ξαναθυμηθούμε τις δηλώσεις του CEO της McLaren πριν από λίγους μήνες σχετικά με την ηλεκτροκίνηση αλλά και τα σχέδια που άρχισαν να υλοποιούνται, χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις και επισημάνσεις.

poter


Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Mike Flewitt τους προηγούμενους μήνες

Πριν από αρκετό καιρό, η εταιρεία είχε γνωστοποιήσει ότι θα λανσάρει το πρώτο mainstream υβριδικό αυτοκίνητο αργότερα μέσα στην χρονιά. Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Mike Flewitt αρνήθηκε να σχολιάσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες, παραδέχτηκε ότι είναι ενθουσιασμένος με τις δυνατότητες χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας για την ενίσχυση της απόδοσης αλλά και τη μείωση των εκπομπών.

«Έχουμε εμπειρία υβριδικών συστημάτων με αυτοκίνητα όπως τα P1, P1 GTR και Speedtail, και αυτή η συνταγή να προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να είναι πραγματικά οικονομικό και συναρπαστικό στην οδήγηση παραμένει ο στόχος μας. Στη McLaren, είμαστε τυχεροί που δεν είμαστε τόσο περιορισμένοι με την ανάπτυξη μιας τιμής. Οι πελάτες μας θέλουν το καλύτερο και εμείς από την πλευρά μας λειτουργούμε σε αυτό το πλαίσιο. Τα υβριδικά αυτοκίνητα μπορούν να διαδραματίσουν ένα σημαντικότατο ρόλο για τις καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα και πιστεύω ότι ο συνδυασμός υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων είναι μέρος αυτής της απάντησης. Θα επενδύσουμε σε αυτή την τεχνολογία» είχε τονίσει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Mike Flewitt.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης