Οι τηλεφωνικοί διακανονισμοί τίθενται σε εφαρμογή από σήμερα (8/10), ενώ ήδη είναι αρκετά θετική η ανταπόκριση οφειλετών με χρέη άνω των 3.000 ευρώ
Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα (8/10) από τη ΔΕΗ η ένταξη στο πρόγραμμα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών και τηλεφωνικά, παράλληλα με τη δυνατότητα διακανονισμού με την προσέλευση στα υποκαταστήματα της εταιρείας, που «τρέχει» από τις αρχές του μήνα.
Με γνώμονα και σε αυτή την περίπτωση την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απλούστευση της διαδικασίας, μέσω του call center (11770) της εταιρείας, μπορεί όποιος πελάτης της επιχείρησης το επιθυμεί να υποβάλει τηλεφωνικά την αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση.
Μόνη προϋπόθεση είναι γνωστοποιήσει το ΑΦΜ, τον αριθμό της αστυνομικής του ταυτότητας, καθώς και τα στοιχεία του τελευταίου λογαριασμού του.
Με την ολοκλήρωση υποβολής της αίτησης, και την υπαγωγή του στην αντίστοιχη κλίμακα, ο πελάτης θα λάβει στο κινητό του ένα sms, με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής της προκαταβολής της ρύθμισης.
Μέσω του Κωδικού, θα μπορεί να εξοφλήσει την προκαταβολή μέσω του σάιτ της ΔΕΗ, μέσω internet banking ή μεταβαίνοντας σε οποιοδήποτε τραπεζικό κατάστημα.
Στη συνέχεια, θα του αποσταλεί ταχυδρομικά η ρύθμιση, μαζί με τη λίστα των επόμενων δόσεων και των αντίστοιχων Κωδικών Πληρωμής. Έτσι, έχοντας τις ίδιες εναλλακτικές επιλογές, θα μπορεί να πληρώνει κάθε δόση, μέχρι την εξάντληση του συνόλου της οφειλής του.
Έως σήμερα, η υποβολή της αίτησης γινόταν αποκλειστικά στα καταστήματα της ΔΕΗ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη καταγράφεται αρκετά μεγάλη κινητικότητα σε διακανονισμούς. Μάλιστα, αρκετά καλά κινούνται οι ρυθμίσεις για χρέη άνω των 3.000 ευρώ.
Μικρότερη προκαταβολή
Βασικό χαρακτηριστικό του νέου και πάγιου συστήματος διακανονισμού είναι η μειωμένη προκαταβολή και η αυτοματοποιημένη διαδικασία έγκρισης. Έτσι, η προκαταβολή για την ένταξη στη ρύθμιση είναι χαμηλότερη σε σχέση με ό,τι προβλεπόταν στο προηγούμενο καθεστώς και δεν θα υπερβαίνει το 20% ή εναλλακτικά το 30% εάν επιλεγούν περισσότερες δόσεις (έναντι 40-50% έως σήμερα).
Την ίδια στιγμή, το νέο σύστημα περιλαμβάνει λίγες σχετικά κλίμακες οφειλών, ώστε να μπορεί κάθε πελάτης της ΔΕΗ να υπολογίσει εύκολα το ύψος της προκαταβολής και κάθε δόσης που θα καταβάλλει.
Έτσι, για χρέη έως 500 ευρώ, η προκαταβολή ανέρχεται στο 10% του χρέους, με το υπόλοιπο να εξοφλείται σε 5 μηνιαίες δόσεις.
Για οφειλές άνω των 3000 ευρώ, η εταιρεία δίνει δύο επιλογές, καθώς ο οφειλέτης μπορεί να προκαταβάλει το 20% του χρέους, και να αποπληρώσει το υπόλοιπο σε 18 δόσεις, ή να καταβάλει το 30% ως προκαταβολή και το υπόλοιπο σε 24 δόσεις.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες ημερομηνίες οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).
Όποιος καταναλωτής χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τρέχοντες λογαριασμούς που εκδόθηκαν με τη ρύθμιση.
Από την άλλη πλευρά, εάν είναι συνεπής στην εξόφληση του διακανονισμού, δικαιούται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.
www.worldenergynews.gr
Με γνώμονα και σε αυτή την περίπτωση την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απλούστευση της διαδικασίας, μέσω του call center (11770) της εταιρείας, μπορεί όποιος πελάτης της επιχείρησης το επιθυμεί να υποβάλει τηλεφωνικά την αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση.
Μόνη προϋπόθεση είναι γνωστοποιήσει το ΑΦΜ, τον αριθμό της αστυνομικής του ταυτότητας, καθώς και τα στοιχεία του τελευταίου λογαριασμού του.
Με την ολοκλήρωση υποβολής της αίτησης, και την υπαγωγή του στην αντίστοιχη κλίμακα, ο πελάτης θα λάβει στο κινητό του ένα sms, με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής της προκαταβολής της ρύθμισης.
Μέσω του Κωδικού, θα μπορεί να εξοφλήσει την προκαταβολή μέσω του σάιτ της ΔΕΗ, μέσω internet banking ή μεταβαίνοντας σε οποιοδήποτε τραπεζικό κατάστημα.
Στη συνέχεια, θα του αποσταλεί ταχυδρομικά η ρύθμιση, μαζί με τη λίστα των επόμενων δόσεων και των αντίστοιχων Κωδικών Πληρωμής. Έτσι, έχοντας τις ίδιες εναλλακτικές επιλογές, θα μπορεί να πληρώνει κάθε δόση, μέχρι την εξάντληση του συνόλου της οφειλής του.
Έως σήμερα, η υποβολή της αίτησης γινόταν αποκλειστικά στα καταστήματα της ΔΕΗ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη καταγράφεται αρκετά μεγάλη κινητικότητα σε διακανονισμούς. Μάλιστα, αρκετά καλά κινούνται οι ρυθμίσεις για χρέη άνω των 3.000 ευρώ.
Μικρότερη προκαταβολή
Βασικό χαρακτηριστικό του νέου και πάγιου συστήματος διακανονισμού είναι η μειωμένη προκαταβολή και η αυτοματοποιημένη διαδικασία έγκρισης. Έτσι, η προκαταβολή για την ένταξη στη ρύθμιση είναι χαμηλότερη σε σχέση με ό,τι προβλεπόταν στο προηγούμενο καθεστώς και δεν θα υπερβαίνει το 20% ή εναλλακτικά το 30% εάν επιλεγούν περισσότερες δόσεις (έναντι 40-50% έως σήμερα).
Την ίδια στιγμή, το νέο σύστημα περιλαμβάνει λίγες σχετικά κλίμακες οφειλών, ώστε να μπορεί κάθε πελάτης της ΔΕΗ να υπολογίσει εύκολα το ύψος της προκαταβολής και κάθε δόσης που θα καταβάλλει.
Έτσι, για χρέη έως 500 ευρώ, η προκαταβολή ανέρχεται στο 10% του χρέους, με το υπόλοιπο να εξοφλείται σε 5 μηνιαίες δόσεις.
Για οφειλές άνω των 3000 ευρώ, η εταιρεία δίνει δύο επιλογές, καθώς ο οφειλέτης μπορεί να προκαταβάλει το 20% του χρέους, και να αποπληρώσει το υπόλοιπο σε 18 δόσεις, ή να καταβάλει το 30% ως προκαταβολή και το υπόλοιπο σε 24 δόσεις.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες ημερομηνίες οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).
Όποιος καταναλωτής χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τρέχοντες λογαριασμούς που εκδόθηκαν με τη ρύθμιση.
Από την άλλη πλευρά, εάν είναι συνεπής στην εξόφληση του διακανονισμού, δικαιούται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.
www.worldenergynews.gr