Η αγορά μίλησε: Πως θα προστατέψουμε την τσέπη μας με την οικονομική οδήγηση

Η αγορά μίλησε: Πως θα προστατέψουμε την τσέπη μας με την οικονομική οδήγηση
Πρέπει να έχουμε επίγνωση της οικολογικής συνείδησης, καθώς ισούται με την οικονομική οδήγηση
Καύσιμα και βενζίνη αποτελούν έννοιες ταυτόσημες, με συνέπεια η βασική γνώση για να επιτύχουμε χαμηλότερη κατανάλωση και να εξοικονομήσουμε χρήματα, είναι απολύτως απαραίτητη.
Πέρα από την προστασία που ενδέχεται να επιτευχθεί στην τσέπη μας, δεν πρέπει να αγνοούμε και τη τεράστια συμβολή των πράξεών μας στο περιβάλλον, καθώς έτσι εκπέμπονται και λιγότερα καυσαέρια στην επιβαρυμένη με ρύπους ατμόσφαιρα.
Το Worldenergynews.gr ήρθε σε επικοινωνία με τον σπεσιαλίστα του είδους, που στη προκειμένη περίπτωση είναι ο μηχανικός Άγγελος Τριανταφύλλου. Ο Άγγελος γνωρίζει την αγορά και μας παρουσιάζει μερικά tips, που αν τα ακολουθήσουμε, σίγουρα θα βγούμε κερδισμένοι.
Ειδικότερα, πρέπει να έχουμε επίγνωση της οικολογικής συνείδησης, καθώς ισούται με την οικονομική οδήγηση.
«Διατηρώντας το όχημά μας, είτε αυτοκίνητο, είτε μοτοσυκλέτα, σε καλή κατάσταση, κάνοντας τα προκαθορισμένα σέρβις στην ώρα τους, μας βοηθάει στην εξοικονόμηση καυσίμων, έχοντας και στο νου μας την ευρεία έννοια του περιβάλλοντος» λέει χαρακτηριστικά.


790


Ωστόσο, ποιο είναι το επιτρεπτό όριο για οικονομικά οφέλη;

«3.000 στροφές στην περίπτωση του αυτοκινήτου και από 3.000 – 5.000 στροφές στην περίπτωση της μοτοσυκλέτας, είναι ένα καλό φάσμα στροφών, το οποίο είναι ωφέλιμο και οικονομικό. Σίγουρα, τα κυβικά, η ιπποδύναμη και το βάρος του κάθε οχήματος παίζουν το δικό τους ρόλο, αλλά ο προαναφερθείς μέσος όρος στροφών, είναι η σωστή επιλογή.

Τι ενδείκνυται για την οδήγηση στην πόλη και τις εθνικές οδούς;

Στις εθνικές οδούς τα 120 χλμ. φαντάζουν ιδανικά. Όταν η οδήγηση είναι μέσα στην πόλη, δεν χρειάζονται βιασύνες και απότομα φρεναρίσματα, όπως επίσης σκαμπανεβάσματα των στροφών του κινητήρα. Τα φανάρια των πόλεων είναι πάντοτε εκεί, οπότε ας μην βιαζόμαστε να τα πλησιάσουμε με μεγάλες ταχύτητες, ούτε να απομακρυνθούμε γρήγορα από αυτά!».
Παράλληλα, επισημαίνει πως: «Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, ώστε να έχουμε την άνεση να πατήσουμε πιο χαλαρά το φρένο ή να ανοίξουμε προοδευτικά το γκάζι, ώστε η κατανάλωση καυσίμων να κυμανθεί σε χαμηλά επίπεδα».

Στη συνέχεια, η κουβέντα πήγε στα κριτήρια για την σωστή επιλογή καυσίμων και μάθαμε πως:

«Τα βελτιωτικά οκτανίων βενζίνης επίσης που κυκλοφορούν στο εμπόριο, μπορούν να μας βοηθήσουν να έχουμε καλύτερη αυτονομία καυσίμων, αρκεί να είναι ελεγμένα και πιστοποιημένα».

Για τα πρατήρια καυσίμων:

«Ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να μην είναι στο χέρι μας, είναι τα πρατήρια καυσίμων. Δυστυχώς έχουμε ακούσει πολλά περί νοθείας καυσίμων που επηρεάζουν την κατανάλωση του οχήματος μας. Για αυτό καλό είναι να τσεκάρουμε την κατανάλωση κάθε φορά που βάζουμε καύσιμα, ώστε αργότερα να γίνουμε σοφότεροι και να επιλέξουμε το καλύτερο πρατήριο, που θα μας βοηθήσει στην μεγαλύτερη αυτονομία».

Σπύρος Κόγκας
www.worldenergynews.gr

worldenergynews.gr