Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Μ.Παναγιωτάκης: Συνεπή τα ΕΛΤΑ στην απόδοση των ποσών από τις εξοφλήσεις λογαριασμών ρεύματος

Μ.Παναγιωτάκης: Συνεπή τα ΕΛΤΑ στην απόδοση των ποσών από τις εξοφλήσεις λογαριασμών ρεύματος
Η αναφορά του επικεφαλής της ΔΕΗ έγινε στο πλαίσιο ανάθεσης των ταχυδρομικών αποστολών στα ΕΛΤΑ έως τον Μάρτιο του 2019, η οποία αποτελεί τη μία από τις τρεις συμβάσεις για τις οποίες ενημέρωσε σήμερα την Επιτροπή της Βουλής
Πλήρως εξομαλυμένες είναι εδώ και πάνω από ένα χρόνο οι χρηματοροές από τα ΕΛΤΑ προς τη ΔΕΗ, καθώς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ανταποκρίνονται με συνέπεια στην απόδοση των ποσών που καταβάλλουν οι καταναλωτές για την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος. Αυτό δήλωσε πριν από λίγο στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ο Μ. Παναγιωτάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, προσθέτοντας ότι εντός των λίγων επόμενων ημερών θα παύσει επίσης να υπάρχει η εκκρεμότητα με το χρέος των ΕΛΤΑ προς τη ΔΕΗ.
Η αναφορά του επικεφαλής της ΔΕΗ έγινε στο πλαίσιο ανάθεσης των ταχυδρομικών αποστολών στα ΕΛΤΑ έως τον Μάρτιο του 2019, η οποία αποτελεί τη μία από τις τρεις συμβάσεις για τις οποίες ενημέρωσε σήμερα την Επιτροπή της Βουλής. Οι δύο άλλες αφορούν την προμήθεια φυσικού αερίου μέσω της 5ης ετήσιας δημοπρασίας της ΔΕΠΑ, καθώς και την προμήθεια υγρών καυσίμων για το τρέχον έτος.
Σχετικά με την ανάθεση των ταχυδρομικών αποστολών στα ΕΛΤΑ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ επισήμανε πως έγινε διαγωνισμός με τη συμμετοχή των Ελληνικών Ταχυδρομείων και της ACS, στο πλαίσιο του οποίου κρίθηκε ότι μόνο τα ΕΛΤΑ πληρούσαν τις προϋποθέσεις της προκήρυξης, καθώς καλύπτουν με υποκαταστήματα το 95% των Καλλικρατικών Δήμων.
Όσον αφορά την προμήθεια 1.595.145 θερμικών μεγαβατωρών (MWhth) φυσικού αερίου για το έτος 2019, μέσω της 5ης ετήσιας δημοπρασίας της ΔΕΠΑ, ο πρόεδρος της ΔΕΗ σημείωσε πως η εταιρεία αναζητά πρόσθετες πηγές τροφοδοσίας, με δεδομένο ότι είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής φυσικού αερίου.
Μάλιστα, υπογράμμισε πως η ΔΕΗ πέτυχε καλύτερη τιμή από τη μακροχρόνια σύμβαση, γεγονός που «μεταφράζεται» σε εξοικονόμηση μερικών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης, σημείωσε πως η ΔΕΗ θα συμμετάσχει και σε επόμενους διαγωνισμούς.
Τέλος, αναφορικά με την προμήθεια υγρών καυσίμων για το τρέχον έτος, σημείωσε πως οι ποσότητες μαζούτ προορίζονται κυρίως για την ηλεκτροπαραγωγή των μη διασυνδεδεμένων νησιών. Όπως σημείωσε, διεξήχθη ηλεκτρονικός διαγωνισμός στον οποίο έλαβαν μέρος 7 εταιρείες, ενώ 5 κατέθεσαν προσφορές από τις οποίες η μόνη ελληνική ήταν η Motor Oil.
Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, οι τιμές που επιτεύχθηκαν είναι ακριβότερες από πέρυσι, λόγω των κοινοτικών κανονισμών για πιο καθαρά υγρά καύσιμα, οι οποίες έχουν επιφέρει αναστάτωση στη διεθνή αγορά. Παράλληλα, η ΔΕΗ θα προμηθευτεί φέτος περισσότερο μαζούτ, λόγω της έναρξης λειτουργίας του σταθμού της νότιας Ρόδου.
Όσον αφορά την προμήθεια ντίζελ, στον σχετικό διαγωνισμό συμμετείχαν η Motor Oil και η EKO, ενώ επικράτησε η δεύτερη. Φέτος η ΔΕΗ πέτυχε εξοικονόμηση 65 εκατ. ευρώ, λόγω της διασύνδεσης των Κυκλάδων. «Η τιμή που πετύχαμε είναι αυξημένη σε σχέση με πέρυσι, λόγω και πάλι των κοινοτικών κανονισμών, ωστόσο αποτελεί την τρίτη καλύτερη της τελευταίας 10ετίας», υπογράμμισε. 
Η ενημέρωση της Επιτροπής διεκόπη προσωρινά λόγω της ψήφισης του νομοσχεδίου για το ΑΣΕΠ. Μετά το τέλος της ψηφοφορίας, ο κ. Παναγιωτάκης θα απαντήσεις στις ερωτήσεις που τέθηκαν από τους βουλευτές οι οποίοι έδωσαν το «παρών» στη συνεδρίαση.
 
www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης