HSBC: Νέα τιμή στόχος τα 30 ευρώ για την Motor Oil, τα 11,7 ευρώ για τα ΕΛΠΕ - Αναλυτική παρουσίαση των νέων εκτιμήσεων

HSBC: Νέα τιμή στόχος τα 30 ευρώ για την Motor Oil, τα 11,7 ευρώ για τα ΕΛΠΕ - Αναλυτική παρουσίαση των νέων εκτιμήσεων

Αναβαθμίζει την αξιολόγηση για την εταιρεία η νέα ανάλυση της HSBC

Η ανάλυση της HSBC εκτιμά ότι ο κλαδός των διϋλιστηρίων για EEMEA θα ευνοηθεί από αύξηση κατά 26% στα καθαρά περιθώρια EBITDA για την περίοδο 2018-2020.
Αυτό περιλαμβάνει άνοδο 47% από τον βασικό τομέα που συμβάλει στο 50% των κερδών.
O τομέας του ΕEMEA θα παραμείνει καθαρός εξαγωγέας στο diesel παρά το μεγάλο έλλειμμα της Ευρώπης.
Το πετρέλαιο μπορεί να διοχετεύεται μέσω αγωγών, που είναι υπό προετοιμασία.
Μέση Ανατολή και Αφρική μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την ζήτηση.
Κατά συνέπεια τα περιθώρια κέρδους θα βαίνουν αυξανόμενα.
Oι εξαγωγές και η ανάπτυξη θα βοηθήσουν επίσης τις εταιρίες με σχετικά υψηλότερο δανεισμό να τις μειώσουν και σε αυτό θα ευνοηθούν τα ΕΛΠΕ, για τα οποία η τιμή - στόχος αναβαθμίζεται με buy στα 11,7 ευρώ.
Τα κέρδη μπορεί να μειωθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, όμως η συνέχεια θα είναι ανοδική.

Καθοριστικής σημασίας θα είναι οι εξελίξεις που αφορούν την προσαρμογή της ναυτιλίας σε καθαρότερα καύσιμα (ΙΜΟ 2020)

Ο κλάδος είναι προετοιμασμένος και θα ευνοηθεί από άποψης κερδοφορίας.
Η ναυτιλία θα υποχρεωθεί από 1.1.2020 να χρησιμοποιεί καθαρότερα καύσιμα δηλαδή η περιεκτικότης σε θείο να μειωθεί στο 0,5% από 3,5%.
Οι λύσεις θα αφορούν είτε πολύ μικρής περιεκτικότητας πετρέλαιο σε θείο-VLFSO, είτε MGO, είτε υβρδικά καύσιμα, που θα έχουν υψηλότερες τιμές.
Εναλλακτικές λύσεις είναι η χρήση scrubbers, που αποδοκιμάζεται από μεγάλο μέρος των πλοιοκτητών και η στροφή στο LNG.
Εκτιμούμε, λένε οι αναλυτές της HSBC, ότι το μαζούτ και το πετρέλαιο (diesel) εσωτερικής καύσης (additional on-spec fuel oil and the allocation of gasoil/distillate (diesel) products) θα καλύψουν το 50% της έλλειψης ζήτησης που θα διαμορφωθεί μετά το 2020.
Και από κοινού για αυτό θα πρέπει να βρουν λύσεις η ναυτιλία με τα διυλιστήρια.

Η Μοtor Oil

Η Motor Oil αναμένεται να έχει θετική επίπτωση από το IMO το 2020 και για την συνέχεια θα μπορέσει να αντιμετωπίσει το ίδιο αποτελεσματικά τα νέα δεδομένα με την πρόσβαση που έχει στα μείγματα φθηνότερου αλλά πιο ρυπογόνου καυσίμου.
Tα μερίσματα θα παραμείνουν σταθερά και θα μειωθεί το ρίσκο λόγω αναβάθμισης της χώρας σε χρηματοοικονομικό επίπεδο.
Τέλος προστίθεται 1% ρίσκο στο WACC για την πορεία της επιχείρησης και αναβαθμίζεται η τιμή - στόχος στα 30 ευρώ.

H κατασκευή μεγάλων αγωγών μπορεί να αντιμετωπίσει σημαντικά τις ανισορροπίες στην ζήτηση για την ευρύτερη περιοχή

111

Η αύξηση των δυνατοτήτων εξαγωγών για την περιοχή EMEA την περίοδο 2017-2020

2222

Οι νέες εκτιμήσεις για τους ομίλους του κλάδου περιλαμβανομένων και των ΕΛΠΕ:



dor
Οι νέες προβλέψεις για την πορεία των μεγεθών των βασικών εταιριών του EEMEA


kol


www.worldenergynews.gr


worldenergynews.gr