Τελευταία Νέα
Αναλύσεις

UBS: Εκπληκτική η ανάκαμψη της Ελλάδας, έρχονται νέες αναβαθμίσεις πάνω από το «Β»

tags :
UBS: Εκπληκτική η ανάκαμψη της Ελλάδας, έρχονται νέες αναβαθμίσεις πάνω από το «Β»
Όσο καθυστερεί τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες επανεκλογής του, σύμφωνα με την UBS
Η Ελλάδα είναι σταθερά σε πορεία για να ολοκληρώσει το τρίτο πρόγραμμα διάσωσης το προσεχές καλοκαίρι χωρίς να υπάρξει νέα επίσημη οικονομική βοήθεια, αναφέρει η UBS, τονίζοντας όμως ότι η εποπτεία για τη χώρα δεν θα σταματήσει.
Ειδικότερα, στην τελευταία 11σέλιδη ανάλυσή της υπό τον τίτλο "Greece: A silver lining" (Ελλάδα: Μια ασημένια γραμμή), που σας παρουσιάζει το www.bankingnews.gr, η UBS αναφέρει ότι η Ελλάδα μπορεί να ανοίξει ένα "παράθυρο" πρόσβασης στις αγορές, χωρίς επίσημο πρόγραμμα διάσωσης, εάν η χώρα αναβαθμιστεί σε επίπεδα "επενδυτικού βαθμού".
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η τρέχουσα αξιολόγηση της Ελλάδας είναι "Β".
Η αξιολόγηση "επενδυτικού βαθμού" είναι ανώτερη του "ΒΒΒ", επίπεδα όμως που απέχουν για την Ελλάδα κατά 5 βαθμίδες.
Σε συνδυασμό με την ενίσχυση και τη διεύρυνση της οικονομικής ανάκαμψης, περαιτέρω χαλάρωση στους κεφαλαιακούς ελέγχους και την αναπροσαρμογή του χρέους, η UBS εκτιμά ότι το κυβερνών κόμμα, ο ΣΥΡΙΖΑ, πρόκειται τουλάχιστον να προκηρύξει εκλογές την περίοδο 2019/2020.
Επίσης, η UBS εκτιμά ότι η έξοδος της Ελλάδας από το πρόγραμμα προσαρμογής (η τελευταία χώρα που θα το κάνει) θα ενισχύσει την ανθεκτικότητα και την εμπιστοσύνη στην Ευρωζώνη, επιτρέποντας στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να αποχωρήσει από την υπερβολικά χαλαρή νομισματική πολιτική.



Ανακάμπτει η Ελλάδα

Η Ελλάδα έχει κάνει σημαντική πρόοδο.
Με το δημόσιο έλλειμμα να έχει φτάσει στο 15% το 2009 και στο 13% το 2013, οι δημόσιοι λογαριασμοί έχουν σημειώσει μια εκπληκτική ανάκαμψη.
Πράγματι, η Ελλάδα πρόκειται να εμφανίσει το υψηλότερο πρωτογενές πλεόνασμα ολόκληρης της Ευρωζώνης το 2018.
Λόγω της επίτευξης της ανάκαμψης αυτής, η χώρα δεν θα χρειαστεί επίσημη διάσωση όταν το τρίτο πρόγραμμα διάσωσης λήξει τον Αύγουστο του 2018.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η οικονομική ανάκαμψη θα διευρυνθεί το 2018 και το 2019, καθώς η εμπιστοσύνη θα αυξηθεί μετά την έξοδο της Ελλάδος από το πρόγραμμα, τα εταιρικά κέρδη ανακάμπτουν και η απασχόληση αυξάνεται περαιτέρω.
Μόλις σχηματιστεί η νέα γερμανική κυβέρνηση (αναμένεται το Πάσχα), οι συζητήσεις για τη μείωση του ελληνικού χρέους, με έναν μηχανισμό που να συνδέεται με την «ανάπτυξη», θα επιταχυνθούν.
Παρ 'όλα αυτά, η UBS εκτιμά ότι αυτά τα μέτρα θα συνδέονται με τους «όρους και τις προϋποθέσεις», που συνδέονται με παρακολούθηση μετά το πρόγραμμα.
Το σχέδιο θα πρέπει να παρέχει στην Ελλάδα ένα παράθυρο για να έχει πρόσβαση στις αγορές ομολόγων, χωρίς επίσημη διάσωση, ακόμη και αν παραμείνει με το μεγάλο βάρος του χρέους.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα στοιχεία δημοσκοπήσεων υποδηλώνουν ότι από τις αρχές του 2017, η στήριξη για την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έχει σταθεροποιηθεί.
Εν τω μεταξύ, το δημοσκοπικό χάσμα με τη Νέα Δημοκρατία κλείνει.
Η UBS εκτιμά ότι οι γενικές εκλογές θα διεξαχθούν τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο του 2019.
Αυτό θα πρέπει να επιτρέψει στο ΣΥΡΙΖΑ να αποκομίσει τα οφέλη της οικονομικής ανάκαμψης της χώρας.

Το τέλος της διάσωσης ενόψει

Η Ελλάδα είναι σταθερά σε καλό δρόμο για να ολοκληρώσει το τρίτο πρόγραμμα διάσωσής της τον Αύγουστο, με τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμός Σταθερότητας (ΕSM) να προβλέπεται ότι θα έχει εκταμιεύσει συνολικά 58,6 δισ. ευρώ από 86 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος της διάσωσης.
Επί πλέον, η έξοδος από το πρόγραμμα διάσωσης έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να είναι δομημένο ένα "μαξιλάρι" ρευστότητας για την ελληνική κυβέρνηση μέχρι τα τέλη του 2019.
Αυτό θα υποστηρίξει τη χώρα μετά τον Αύγουστο, επιτρέποντάς της να αξιοποιήσει τις αγορές ομολόγων.
Κλειδί σε αυτό ήταν η δέσμευση της κυβέρνησης να εφαρμόσει άμεσα το πρόγραμμα.
Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε άλλη χώρα που εξέρχεται από τη διάσωση της Ευρωζώνης, η Ελλάδα θα το κάνει αλλά θα υποβάλλεται σε τακτικές αξιολογήσεις.
Όπως ορίζεται στο άρθρο 14 του κανονισμού της ΕΕ 472/2013, "ένα κράτος μέλος υπόκειται σε επιτήρηση μετά το πρόγραμμα εωσότου αποπληρωθεί τουλάχιστον το 75% της χρηματοδοτικής συνδρομής [...].
Το ίδιο ισχύει για το ΔΝΤ με τη μορφή της μετα-προγράμματος εποπτείας, όπως συμβαίνει και με τους άλλους δανειολήπτες του ΔΝΤ, δεδομένου ότι το
ο οργανισμός έχει δάνεια που εκκρεμούν στην Ελλάδα.
Αυτό ισχύει ακόμα και αν το ΔΝΤ είναι απίθανο να διαθέσει περαιτέρω κεφάλαια στην Ελλάδα για το επόμενο χρονικό διάστημα.
Επιπλέον, οι πολιτικές αλλαγές εκτός της χώρας επωφελούν την Ελλάδα.
Για το σκοπό αυτό, η αλλαγή της προεδρείας στο Eurogroup, από τον Ολλανδό Jeroen Dijsselbloem στον Πορτογάλο Mario Centeno, θα πρέπει να βοηθήσει τη χώρα.
Επιπλέον, η προγραμματισμένη αλλαγή του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, το οποίο αναλαμβάνει ο Olaf Scholz του SPD, είναι μια άλλη βασική προσαρμογή.
Για το σκοπό αυτό, η ψηφοφορία του SPD για τη μεγάλη συμφωνία συμμετοχής στον γερμανικό κυβερνητικό συνασπισμό είναι σημαντική (4 Μαρτίου).
Εάν αυτό απορριφθεί, οι πιθανότητες επιστροφής των διαπραγματεύσεων στο σχήμα "Τζαμάικα" θα αυξηθεί απότομα.
Κι εδώ η UBS υπενθυμίζει ότι το γερμανικό FDP έχει μια πολύ διαφορετική,
και πολύ πιο συντηρητική άποψη για την Ελλάδα, και έχει απορρίψει ιδέες όπως ένα κούρεμα χρέους, ενώ έχει ταχθεί υπερ της αποχώρησης από την Ευρωζώνη.
Αντίθετα, η UBS δεν πιστεύει ότι οι ιταλικές εκλογές, στις 4 Μαρτίου, θα κάνουν σημαντική διαφορά στην κατάσταση της Ελλάδας.

Οικονομία: Η επιστροφή της ανάπτυξης

Η Ελλάδα είδε μια επιστροφή στην ανάπτυξη το 2017.
Ωστόσο, η ανάπτυξη είναι συγκεντρωμένη σε λίγους τομείς, όπως ο κατασκευαστικός κλάδος και τα τελευταία δύο τρίμηνα σε τομείς που σχετίζονται με τον τουρισμό (εμπόριο, ταξίδια, διαμονή και τρόφιμα, τέχνες, ψυχαγωγία και αναψυχή).
Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι αυτοί οι τομείς αντιπροσωπεύουν μόλις το 30% της συνολικής ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας και της περίπου το 50% της συνολικής απασχόλησης.



Σημαντικό ποσοστό ανάπτυξης εξακολουθεί να προέρχεται από κονδύλια της ΕΕ (26 δισ. ευρώ έχουν διατεθεί στην Ελλάδα για την περίοδο 2014-2020).
Η UBS όμως αναμένει ότι η οικονομική ανάκαμψη θα διευρυνθεί, στηριζόμενη από την εγχώρια ζήτηση, καθώς η χώρα εγκαταλείψει τα προγράμματα διάσωσης αυτό το καλοκαίρι.
Η κυβέρνηση θα συνεχίσει να υπερβαίνει τους δημοσιονομικούς στόχους,όπως συνέβαινε και στο παρελθόν, επιτρέποντας της να αναδιανείμει μέρος του πλεονάσματος, με στόχο εν μέρει τον μετριασμό των επιπτώσεων της φορολογικής πίεσης και της μείωσης των συντάξεων.
Εκτός από τα ήδη ανακοινωθέντα φορολογικά μέτρα, δεν υπάρχουν περαιτέρω μέτρα, τα οποία θα πρέπει να εφαρμοστούν να αποδώσει ο προϋπολογισμός πλεόνασμα το 2018 και το 2019.
Κατά συνέπεια, η πρόσθετη δημοσιονομική αυστηρότητα κατά το 2018 είναι οριακή σε σύγκριση με ότι παρατηρήθηκε σε προηγούμενα έτη, παρά τη στοχοθέτηση πρωτογενούς πλεονάσματος στο επίπεδο του 3,82% ΑΕΠ στον προϋπολογισμό του 2018 (πάνω από το στόχο διάσωσης 3,5%), το υψηλότερο σε ολόκληρη την ευρωζώνη.



Σε αυτό πρέπει να προστεθεί η μεγαλύτερη έμφαση που αποδίδει το Eurogroup στις άμεσες πληρωμές των καθυστερούμενων οφειλών προς τους ιδιώτες.
Επιπλέον, η ισχυρή ανάπτυξη σε ολόκληρη την Ευρώπη και σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και η έξοδος από το πρόγραμμα διάσωσης, θα πρέπει να στηρίξει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και των επενδυτών, αλλά και την αύξηση της απασχόλησης.
Η αύξηση της απασχόλησης θα μπορούσε να επιταχυνθεί στο 3% και να οδηγήσει σε αύξηση της αγοραστικής δύναμης.
Παρά την άνοδο του πληθωρισμού που αναμένεται, αυτή η εξέλιξη θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις σε ονομαστικούς όρους και, με την πάροδο του χρόνου, να ενθαρρύνουν τις διοικήσεις να επενδύσουν περισσότερο.
Όσο περισσότερο διαρκεί η ανάκαμψη, τόσο περισσότερες εταιρείες θα επενδύουν συνήθως ως τη χρησιμοποίηση της ικανότητας.



Αυτή η προοπτική οδήγησε πολλούς αναλυτές να εκτιμούν ανάπτυξη 2-3% το 2018 και το 2019, αν και αυτό θα υποστηριχθεί από την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στην αγορά εργασίας, την αδειοδότηση επενδύσεων, την ενέργεια, τις ιδιωτικοποιήσεις και τα νομοθετικά κλειστά επαγγέλματα.
Μακροπρόθεσμα, το δυναμικό οικονομικής ανάπτυξης της Ελλάδας θα εξαρτηθεί από τη συνεχιζόμενη εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων.
Γι' αυτό το λόγο, το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών θα κριθεί από τις μεταρρυθμίσεις, τον "καθαρισμό" του χρηματοπιστωτικού τομέα, της ανεργίας και του αναπτυξιακού δυναμικού.





ΕΚΤ: Αναμονή για ελάφρυνση του ελληνικού χρέους

Οι συζητήσεις για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους έχουν καθυστερήσει, δεδομένου του ότι και ο σχηματισμός της επόμενης γερμανικής κυβέρνησης έχει καθυστερήσεις.
Η ΕΚΤ δεν έχει ακόμη αγοράσει ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου, και όπως δήλωσε ο Mario Draghi, οι αγορές στο πλαίσιο του QE εξαρτώνται από την ανάλυση της βιωσιμότητας του χρέους, η οποία θα διεξαχθεί μόλις υπάρξουν μέτρα αναπροσαρμογής του χρέους.
Αυτό μπορεί να εξαρτηθεί από την Ελλάδα, και το εάν αποδεχτεί μια προληπτική πιστωτική γραμμή στο τέλος του προγράμματος διάσωσης.
Η UBS εξακολουθεί να πιστεύει ότι τα ποσά των αγορών ενδέχεται να ανέλθουν των 4-5 δισ. ευρώ, αλλά το ποσό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την πολιτική.
Είναι επίσης λογικό τα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου να μπορούν να αγοραστούν μόλις το QE ολοκληρωθεί.
Σε κάθε περίπτωση η UBS, πιστεύουμε ότι θα είναι η πιο άμεση (ρεαλιστική) προτεραιότητα να επιτύχει έναν κατάλληλο επαναπροσδιορισμό του χρέους (δηλαδή κυρίως τις επεκτάσεις ωριμότητας και την αναβολή ενδιαφέροντος των δανείων του επίσημου τομέα, ιδίως των δανείων του EFSF).
Η UBS εκτιμά ότι αυτό θα μπορούσε να ανοίξει ένα παράθυρο για την Ελλάδα να αξιοποιήσει τις ιδιωτικές αγορές ομολόγων.
Η άλλη προτεραιότητα θα είναι τα stress test των τραπεζών.
Μετά από πίεση από το ΔΝΤ, δεδομένου του ότι η έκθεση βιωσιμότητα του χρέους που εξακολουθεί να δείχνει τις υψηλές ανάγκες, η ΕΚΤ επιτάχυνε τις προσομοιώσεις ακραίων καταστάσεων των ελληνικών τραπεζών.
Τα αποτελέσματα αναμένονται γύρω στο Μάιο, επιτρέποντας στις τράπεζες να καλύψουν τυχόν ελλείψεις πριν λήξει το πρόγραμμα διάσωσης και να ενισχύσουν την παραγωγική ικανότητα τους.
Για το σκοπό αυτό, η συνεχιζόμενη χαλάρωση των κεφαλαιακών ελέγχων, μαζί με την επιστροφή τραπεζικών καταθέσεων, θα πρέπει να διευκολύνουν καθημερινά τις εταιρικές κεφαλαιακές απαιτήσεις, ακόμη και αν οι έλεγχοι κεφαλαίου πιθανότατα δεν θα αρθούν πλήρως πριν από τις εκλογές του 2019.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι αναμένεται να επιστρέψουν πάνω από 40 δισ. ευρώ καταθέσεων.



Πολιτικές προοπτικές: Εκλογές

Από καιρό η UBS υποστηρίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει κίνητρο να διεξάγει τις βουλευτικές εκλογές όσο το δυνατόν αργότερα, τουλάχιστον για όσο διάστημα οι δημοσκοπήσεις δείχνουν προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας.
Η άποψή της παραμένει αμετάβλητη, παρά τη συζήτηση σχετικά με τις εκλογές σε πολλά μέσα ενημέρωσης.
Όσο ο ΣΥΡΙΖΑ καθυστερεί τις εκλογές, τόσο πιο πιθανό είναι να αποκομίσει τα οφέλη της οικονομικής ανάκαμψης.
Η έκδοση ομολόγων αγοράς, η ελάφρυνση του χρέους και η περαιτέρω χαλάρωση των ελέγχων κεφαλαίου θα υποστηρίξουν επίσης την κυβέρνηση.



Αυτό αντικατοπτρίζεται στις δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η λαϊκή υποστήριξη για το ΣΥΡΙΖΑ έχει σταθεροποιηθεί από τις αρχές του 2017.
Από τότε, το δημοσκοπικό χάσμα ΣΥΡΙΖΑ - Νέας Δημοκρατίας μειώνεται αργά αλλά σταθερά.
Η UBS πιστεύει επίσης ότι η αισθητή βελτίωση του ποσοστού ανεργίας -
έχει πέσει από το 28% το 2013 κάτω από το 20% φέτος - θα είναι πολύ υποστηρικτική για την κυβέρνηση.
Επιπλέον, το επεκτατικό πακέτο που είναι πιθανό να ενσωματωθεί στο 2018-
2022 στη μεσοπρόθεσμης δημοσιονομική στρατηγική (προγραμματίζεται για τον Μάιο του 2018) είναι σχεδιασμένο να ενισχύσει την εμπιστοσύνη στην Ελλάδα, αλλά πιθανότατα θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να γίνει αισθητή η πλήρης δύναμή του κατά τη διάρκεια του 2019.
Επομένως, η UBS υποθέτει ότι οι εκλογές θα διεξαχθούν τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο του 2019 (δηλαδή μετά τις ευρωπαϊκές εκλογές του Μαΐου 2019).
Λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές προοπτικές και τις πιθανές εκλογές, σε ορίζοντα 18 μηνών, δεν μπορεί κανείς να αποκλείσει μια νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα κι αν για μια τέτοια εκτίμηση είναι ακόμα πολύ νωρίς.
Επιπλέον, μια τρίτη πολιτική δύναμη δείχνει να ανακάμπτει.
Το κίνημα Αλλαγής (Κ.Α.), το οποίο συμπεριλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι και τη ΔΗΜΑΡ καθώς και μερικά μικρότερα κόμματα, αναμένεται να εισέλθει στην πολιτική αρένα τον Μάρτιο.
Θα πρέπει λοιπόν η Νέα Δημοκρατία και το ΣΥΡΙΖΑ να αγωνιστούν για τις εκλογές, ενώ δεν αποκλείεται να χρειαστεί η υποστήριξη του KA για την εξασφάλιση της πλειοψηφίας στις επόμενες προεδρικές εκλογές στις αρχές του 2020.
Αυτό, βεβαίως, παραμένει καθαρή εικασία σε αυτό το επίπεδο.
Εν τω μεταξύ, η UBS παραδέχεται ότι παρακολουθεί τις γεωπολιτικές εξελίξεις.
Ενώ η κρίση των προσφύγων έχει σταθεροποιηθεί, μειώνοντας τις εστίες έντασης της Ελλάδας, οι εντάσεις με την Τουρκία έχουν αυξηθεί πάνω στην κυριαρχία και τα συγγενικά δικαιώματα των δύο χωρών στη νησίδα Ίμια.
Επιπλέον, η διαμάχη για το νέο όνομα της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας έχει θέσει σε δοκιμασία τη σχέση μεταξύ των κυβερνητικών εταίρων ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, αυξάνοντας το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών σε περίπτωση αποχώρησης των ΑΝΕΛ από την κυβέρνηση.
Σε συνδυασμό με ένα σενάριο απροσδόκητων αρνητικών δημοσιονομικών επιδόσεων το 2018, αυτό μπορεί να είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για το ΣΥΡΙΖΑ.
Προς το παρόν, όμως, το βασικό σενάριο της UBS είναι ότι οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν προς το τέλος της περιόδου, μεγιστοποιώντας τις πιθανότητες του ΣΥΡΙΖΑ να παραμείνει στην εξουσία.



Η προοπτική των ομολογιούχων

Μεσοπρόθεσμοι κίνδυνοι, περισσότερα νέα ομόλογα

Η UBS πιστεύει ότι το οικονομικό και πολιτικό σκηνικό, το περιβάλλον στην Ευρώπη, καθώς και χαμηλές πληρωμές χρέους κατά τους επόμενους 12 μήνες παρέχουν μια πολύ θετική βραχυπρόθεσμη κατάσταση για τα ελληνικά κρατικά ομόλογα.
Αυτό αντανακλάται στις αποδόσεις τους που έχουν υποχωρήσει σημαντικά, αλλά και το γεγονός ότι η Ελλάδα εξέδωσε με επιτυχία ομόλογα τον περασμένο Ιούλιο και πάλι τον Ιανουάριο.
Ο ΟΔΗΧ έχει προτείνει δύο ακόμη νέα ομόλογα με παρόμοιους όγκους, όπως το ομόλογο του Ιανουαρίου (3 δισ. ευρώ) πιθανότατα πριν από το τέλος του τρέχοντος προγράμματος υποστήριξης τον Αύγουστο.



Πολύ μειωμένος κίνδυνος για την λήξη ομολόγων το 2019

Νέες εκδόσεις ομολόγων, καθώς και μεγαλύτερη τελική δόση στο τρίτο
πρόγραμμα υποστήριξης θα μπορούσε να εξοπλίσει την κυβέρνηση με αρκετά μετρητά για την κάλυψη όλων των πληρωμών του χρέους και τη χρηματοδότηση του προϋπολογισμού μέχρι τα τέλη του 2019.
Ακόμα και χωρίς άλλα νέα ομόλογα, η UBS πιστεύει ότι η επόμενη πληρωμή ομολόγου στις 17 Απριλίου 2019, με ονομαστική αξία 2,45 δισ. ευρώ, φαίνεται αρκετά βέβαιη.
Επίσης, βελτιώνονται οι προοπτικές και περισσότερες αναβαθμίσεις αναμένονται το επόμενο 12μηνο.
Οι οίκοι αξιολόγησης έχουν ανταποκριθεί στην οικονομική ανάκαμψη και έχουν θέσει θετικές προοπτικές για τη χώρα.
Η UBS πιστεύει ότι η έξοδος της Ελλάδας από το πρόγραμμα και η ενδεχόμενη αναδιάρθρωση του χρέους θα προκαλέσουν περαιτέρω αναβαθμίσεις πάνω από την κατηγορία Β, που ήδη βρίσκεται η Ελλάδα.


Μεγαλύτερη προσοχή σε μακροπρόθεσμη βάση

Η επόμενη σχετική λήξη ομολόγων πέραν του ομολόγου του 2019 είναι τον Αύγουστο του 2022.
Η UBS εκτιμά ότι οι μακροπρόθεσμες πολιτικές και η οικονομική αβεβαιότητα, καθώς και το επίμονο (και τεράστιο) χρέος, διατηρούν "ερυθρές τις σημαίες του κινδύνου", όπως η Σύσταση Πώλησης για όλα τα ομόλογα εκτός από το 2019.
Πιστεύει όμως ότι η ροή των ειδήσεων γύρω από την ελληνική οικονομία και οι απαντήσεις των οίκων αξιολόγησης σε αυτό θα παραμείνουν θετικές εξελίξεις για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους.



Από την άλλη, η UBS διατηρεί την άποψη ότι οι τρέχουσες αποδόσεις δεν καταγράφουν τους κινδύνους που αναλαμβάνονται.
Το υψηλό ποσοστό του χρέους που οφείλεται στους πιστωτές του δημόσιου τομέα και της γενικής υπερβολικής χρέωσης της Ελλάδας.



Πηγή:www.bankingnews.gr
www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης