Αναζήτηση



Commodities are powered by Investing.com

Ναυτιλία

Σε διεθνές εμπορευματικό κέντρο μπορεί να αναδειχθεί η Ελλάδα

Το 2015, η αξία των εμπορευματικών συναλλαγών της ΕΕ με χώρες εκτός ΕΕ που μεταφέρθηκαν διά θαλάσσης, αντιστοιχεί περίπου στο 51% του συνολικού εμπορίου της ΕΕ

Αρχίζει η ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» από τον Σαρωνικό

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά με επιστολή του προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΑΓ ΖΩΝΗ είχε δώσει προθεσμία έως την Κυριακή 29/10 να προχωρήσει στις διαδικασίες για ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου.

Συνομιλίες της Exmar με το Ιράν για την παροχή πλοίου FLNG

Η Εθνική Ιρανική Εταιρεία Πετρελαίου (NIOC) ανέφερε στην ιστοσελίδα της ότι θα προμηθεύσει φυσικό αέριο, έργο με επικεφαλής το IFLNG της Νορβηγίας, και ότι αναμένεται να χρησιμοποιήσει το πλοίο Caribbean FLNG.

Συμφωνία της GTT για την πλωτή μονάδα FLNG της Shell's στην Αυστραλία

Το Prelude FLNG έχει χωρητικότητα αποθήκευσης υγροποιημένου αερίου 326.000 m3.

O Γερανός δυναμικότητας 2.200 τόνων που ανέλκυσε το Cabrera μπορεί να δώσει λύσεις και στο Αγία Ζώνη

Η ολιγοήμερη παρουσία του εργαλείου της SMIT στην Ελλάδα αποτελεί ευκαιρία για να επιταχυνθούν οι διαδικασίες

BBC: Η Κίνα κατακτά την Ευρώπη με αιχμή του δόρατος το λιμάνι του Πειραιά

Το Πεκίνο αυξάνει συνεχώς τις επενδύσεις του στα Βαλκάνια με άμεσο στόχο να κατακτήσει την αγορά της Ευρώπης

Cosco Shipping: Παραδόθηκε στο Τέξας το Appomattox Hull της Shell

Το Appomattox είναι το μεγαλύτερο και βαρύτερο φορτίο που μεταφέρεται μέχρι σήμερα από τον στόλο της COSCO.

Σοβαρές παραβάσεις σε δεξαμενόπλοιο στην Ελευσίνα διαπίστωσε το Λιμενικό

Διαπιστώθηκε ότι μόλις δύο μέλη του πληρώματος επέβαιναν στο δεξαμενόπλοιο μολονότι στο πλοίο ήταν έμφορτο με 3298 τόνους fuel

Ν. Αναστασιάδης: H ανακάλυψη υδρογονανθράκων διευρύνει τους ορίζοντες της ναυτιλιακής βιομηχανίας

Ο πρόεδρος Αναστασιάδης επεσήμανε ότι η κυπριακή κυβέρνηση έχει στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της κυπριακής σημαίας και ότι προς αυτή την κατεύθυνση έχει προβεί σε νέες μεταρρυθμίσεις στο νομικό και φορολογικό πλαίσιο για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, αλλά και για παροχή κινήτρων και προς πλοιοκτήτες για να εγγράψουν τα πλοία τους στο κυπριακό νηολόγιο

Στήριξη του ΙΜΟ στην Ελλάδα για τις αποζημιώσεις από τη ρύπανση του Σαρωνικού

Ο Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) κ. Kitack Lim  ενθάρρυνε, την ανταλλαγή της τεχνογνωσίας και της ελληνικής εμπειρίας με τα υπόλοιπα κράτη μέλη του Διεθνούς Οργανισμού

Κέρδισε ο Safa το ελληνικό Δημόσιο για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Θα εισπράξει από 130 έως 200 εκατ. ευρώ

Με ψήφους δύο έναντι μίας το Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο αποφάσισε πως το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να αποζημιώσει τον Γαλλολιβανέζο επιχειρηματία και την εταιρεία του Privinvest

Παραδόθηκε στη Cosco ο νέος προβλήτας πετρελαιοειδών στο λιμάνι του Πειραιά

Το έργο είναι προϋπολογισμού 140 εκατ.ευρώ και δημιουργεί νέα δεδομένα στη διακίνηση καυσίμων

Capital Link: Υπό πίεση η αγορά δεξαμενοπλοίων αργού πετρελαίου

Ο δείκτης παραγγελιών εξακολουθεί να υπερβαίνει το 14% και δεν πρόκειται  να μειωθεί σημαντικά, καθώς εξακολουθούν να σημειώνονται νέες παραγγελίες σε αυτόν τον τομέα

LNG: 45.000 δολάρια την ημέρα κοστίζουν οι καθυστερήσεις των τάνκερ στο κανάλι του Παναμά

Περισσότεροι από το ένα τρίτο των πλοίων αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις κατά τη διέλευση από το κανάλι

Η Royal IHC κατασκευάζει πρωτοποριακό σκάφος για την Subsea 7

Το νέο σκάφος θα είναι το πρώτο που θα είναι εξοπλισμένο με σύστημα τοποθέτησης σωλήνων, σχεδιασμένο, και κατασκευασμένο από την IHC

ΑΝΕΚ: Κέρδη 2,1 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο 2017

Αύξηση μεταφορικού έργου σε όλες τις κατηγορίες

Ρωσία: Το πρώτο πυρηνοκίνητο παγοθραυστικό Sibir καθελκύσθηκε στην Αγία Πετρούπολη

Το παγοθραυστικό Sibir  έχει μήκος 173,3 μέτρα, μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 22 κόμβων (σε μη παγωμένα ύδατα) και έχει αυτονομία πλεύσης έξι μηνών και  πλήρωμα 75 άτομα

Εκπρόσωπος EMSA: Μόνο το πλοίο "Ακταία" ήταν εφικτό να φθάσει στον τόπο του ατυχήματος

Η εκπρόσωπος του EMSA σημείωσε επίσης πως σύμφωνα με τους συμβατικούς όρους, τα σκάφη του δικτύου έχουν μέγιστη περίοδο 24 ωρών προκειμένου να ανταποκριθούν σε αίτημα παροχής βοήθειας και να ξεκινήσουν την πορεία τους προς τον τόπο ενός ατυχήματος.
Σελίδα 2 από 29