Αναζήτηση



Commodities are powered by Investing.com

Ναυτιλία

Συμπληρωτικό υπόμνημα κατέθεσαν στον Εισαγγελέα Διαφθοράς οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ

Τα σματεία εργαζομένων κάνουν λόγο για «συνολική συνειδητή απαξίωση» σε σχέση με την ιδιωτικοποίησή του.

Στο ΤΑΙΠΕΔ το ολοκληρωμένο σχέδιο για τη δημιουργία μαρίνας τουριστικών σκαφών στο Βόλο

Η πρόταση που αποτελείται από 200 σελίδες, θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στο ΤΑΙΠΕΔ και περιλαμβάνει τέσσερις εναλλακτικές προτάσεις για τη χωροθέτηση της μαρίνας, οι οποίες έχουν ήδη κατατεθεί στον ΟΛΒ.

Αλλαγές στο ωράριο του σημερινού (31/7) δρομολογίου του πλοίου «ΠΡΕΒΕΛΗΣ»

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία επικαλείται λόγους αυξημένης κίνησης και της ανάγκης εφοδιασμού με καύσιμα του πλοίου.

Αύριο (1/8) η απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας για τη γραμμή Πειραιάς - Κύθηρα - Κρήτη

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας σε επιστολή του στον υπουργό Ναυτιλίας ζητάει την άμεση αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Καλαμάτας με την Κρήτη, καθώς όπως όλα δείχνουν, η μεσσηνιακή πόλη θα μείνει χωρίς καράβι το φετινό καλοκαίρι.

Κουρουμπλής: Στόχος μας είναι ο Πειραιάς να γίνει ένα από τα πιο δυναμικά ναυτιλιακά κέντρα

Εχουμε στόχο να αποκτήσει η Ελλάδα Εθνική Στρατηγική Ναυτιλίας είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Αυξημένη η κίνηση στα λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου

Από το λιμάνι του Πειραιά, χθες Παρασκευή 28/7 πραγματοποιήθηκαν 22 απόπλοι πλοίων, ενώ αναχώρησαν για τα νησιά του Αιγαίου 21.039 επιβάτες, 3.085 οχήματα, 825 φορτηγά και 580 δίκυκλα

Φράγκου: Η Navios είναι η μόνη ναυτιλιακή ξηρού φορτίου με έσοδα 700 εκατ. δολ. από ναυλώσεις

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για το β΄ τρίμηνο ανήλθαν στα 4,1 εκατομμύρια δολάρια.

Εξετάζονται επενδυτικές προτάσεις που έχουν κατατεθεί για το Ναυπηγείο Σύρου

Στόχος όπως υπογραμμίζεται, είναι η εξασφάλιση των θέσεων εργασίας, μέσα από την εξέταση των επενδυτικών προτάσεων που έχουν διατυπωθεί.

MSI: Η επιβράδυνση της ζήτησης commodities στην Κίνα το β΄ τρίμηνο έπληξε τα ναύλα ξηρού φορτίου

Μέχρι τις αρχές Ιουνίου οι τιμές spot των πλοίων Capesize μειώθηκαν κάτω από τα 9.000 δολάρια την ημέρα, των Supramax στα 8.000 δολάρια την ημέρα και των Panamax και των Handysize κοντά στα 6.000 δολάρια την ημέρα.

Σχέδιο συγχώνευσης της Attica Group με την Hellenic Seaways με την έγκριση της Πειραιώς

Με δεδομένες τις δανειακές υποχρεώσεις της Hellenic Seaways και την καλύτερη χρηματοοικονομική κατάσταση της Attica Group η συγχώνευση των δύο ναυτιλιακών εταιριών φαντάζει ως το πιο λογικό σχέδιο προς όφελος της Πειραιώς.

Σε ιδιώτες παραχωρούνται τα λιμάνια Αλύπας Παλαιοκαστρίτσας και των Μπενιτσών Κέρκυρας

Ο Δήμαρχος Κώστας Νικολούζος δήλωσε από πλευράς Δήμου αδυναμία να λειτουργήσει τα δύο λιμάνια, καθώς και να προχωρήσει σε απαραίτητες εργασίες στις δύο εγκαταστάσεις προκειμένου να αδειοδοτηθούν.

Καλογήρου (περιφ. β.Αιγαίου): Κόστος μεταφορών, έλλειψη υποδομών αναστέλουν την ανάπτυξη των νησιών

Η έλλειψη σύγχρονων υποδομών, όπως λιμένας Σιγρίου, χερσαίες εγκαταστάσεις λιμένα Μύρινας, αναβάθμιση και επέκταση αερολιμένα Μυτιλήνης και Χίου, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την ανάπτυξη των νησιών μας

WSJ: Καμπή στο ναυτιλιακό εμπόριο σηματοδοτεί το νορβηγικό Yara Birkeland

Το πλοίο θα κοστίσει 25 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο, δεν χρειάζεται καύσιμα ή πλήρωμα, γεγονός που υπόσχεται να μειώσει το ετήσιο λειτουργικό κόστος έως και 90%

Η γερμανική ναυτιλία "θωρακίζεται" με την ίδρυση Γερμανικού Ναυτιλιακού Κέντρου

Το Γερμανικό Ναυτιλιακό Κέντρο θα επιτρέψει την προώθηση της καινοτομίας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας

Το δεξαμενόπλοιο με το αμφισβητούμενο κουρδικό πετρέλαιο επανεμφανίσθηκε στη Μάλτα

Δικαστήριο του Καναδά  έχει εκδόσει εντολή κατάσχεσης του φορτίου μετά από αίτημα του υπουργείου πετρελαίου του Ιράκ

Στην Κίνα για τον θαλάσσιο «Δρόμο του Μεταξιού» ο αντιπρόεδρος του ΟΛΘ

Το συνέδριο «3rd Maritime Silk Road Port International Cooperation Forum» είναι ιδιαιτέρως σημαντικό, καθώς αφορά τη λιμενική βιομηχανία, κυρίως σε επίπεδο εξελίξεων και συνεργασιών.

Έως το Μάρτιο του 2018 θα είναι έτοιμος ο ηλεκτροδοτούμενος ελλιμενισμός πλοίων στη Κυλλήνη

Το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Elemed της ΕΕ και συμμετέχουν σ’ αυτό, εκτός από την Κυλλήνη, τα λιμάνια του Πειραιά, της Λεμεσού και του Κόπερ της Σλοβενίας.

Σπίρτζης: Πολύ μεγάλο το πρόβλημα στο λιμάνι της Κω μετά τον ισχυρό σεισμό

Eξετάζεται το ενδεχόμενο, επειδή το νησί δεν έχει δεύτερο λιμάνι, να χρησιμοποιηθούν φέριμποουτ (παντόφλες), προκειμένου να μεταφέρουν επιβάτες και αυτοκίνητα από και προς την Κω σε λιμάνια γειτονικών νησιών.

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Αναζητείται λύση για τη χρηματοδότηση της πλωτής δεξαμενής

Συνάντηση Κουρουμπλή με τους εργαζόμενους των ναυπηγείων

Ευρεία σύσκεψη για το σχέδιο ανάπτυξης του ΟΛΠ

Συνάντηση του Π. Κουρουμπλή με τη διοίκηση του Οργανισμού

Με ηλιακή ενέργεια ο ελλιμενισμός πλοίων από το 2018 στο λιμάνι της Κυλλήνης

Με το έργο αυτό τα πλοία θα παίρνουν κατά τη διάρκεια του ελλιμενισμού τους ρεύμα από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και δεν θα αναγκάζονται να καίνε πετρέλαιο.
Σελίδα 10 από 33