Αναζήτηση



Commodities are powered by Investing.com

Ναυτιλία

Θέμα ημερών η ολοκλήρωση η αδειοδότηση του τουριστικού λιμένα Βολισσού στη Χίο

Έχει ήδη συνυπογραφεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) από την υπουργό Τουρισμού και έχει αποσταλεί για τελική υπογραφή στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Το λιμάνι του Ταλίν αλλάζει – Εκσυγχρονισμός εν λειτουργία για τον κόμβο της Βαλτικής

Στην τελική ευθεία το νέο σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας

Μηχανική βλάβη στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Απόλλων Ελλάς»

Το πλοίο μετέφερε 455 επιβάτες και εκτελούσε το δρομολόγιο Αίγινα -Πειραιά

Επαναλειτουργία της πλωτής δεξαμενής 40.000 τόνων "Πειραιάς Ι" στο Πέραμα

«Η λειτουργία της πλωτής δεξαμενής των 40.000 τόνων θα είναι μόνο μία αρχή, καθώς έως το τέλος του έτους θα έλθει άλλη μία των 80.000 τόνων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιου με φορτηγό πλοίο στο στενό του Πα-ντε-Καλαί

Το Seafrontier πλέει ακυβέρνητο, αλλά παρακολουθείται, και το Huayan Endeavour γνωστοποίησε πως εξακολουθεί να μπορεί να πλοηγηθεί

Όταν φθάνουν τα δεξαμενόπλοια... Σαουδική Αραβία και Κατάρ «ξεχνούν» τις διαφορές τους

Οι συν-φορτώσεις μεταξύ των τριών αραβικών χωρών  συνεχίζονται κανονικά

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των ταξιδιωτών με το ΕΓ/ΟΓ «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΛΑΝΕ ανακοίνωσε, ότι η τεχνική βλάβη στο πλοίο δεν έχει αποκατασταθεί και ως εκ τούτου ακυρώνονται όλα τα δρομολόγια έως τις 3 Ιουλίου.

«Ναυαγεί» η προσπάθεια τακτικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κύπρου με την Ελλάδα

Η χρηματοδότηση των λειτουργικών εξόδων μιας τακτικής γραμμής, λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι οικονομικά βιώσιμη, παραμένει μη επιλέξιμη δραστηριότητα από την ΕΕ.

ΟΛΠ: Διανομή μερίσματος 0,0892 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2016

Έγκριση από την Γενική Συνέλευση των μετόχων

Επεκτάθηκε για ένα έτος η εθελοντική συνεισφορά των εφοπλιστών στα κρατικά έσοδα

Υπεγράφη η επέκταση για 1 έτος του συνυποσχετικού για την εθελοντική συνεισφορά της ναυτιλιακής κοινότητας.

Συνάντηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ με τους επενδυτές του ΟΛΘ

Συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα για την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης του λιμένα της Θεσσαλονίκης

Η Aegean Marine «μπήκε» στο τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ

Η Aegean Marine θα μισθώσει δεξαμενή καυσίμων στον πετρελαϊκό σταθμό της Colonial στον ποταμό Σαβάννα.

Δ.Σπύρου (ΟΛΠ): Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης δημιουργεί η υιοθέτηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Oι δυνατότητες του τερματικού σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου της Ρεβυθούσας παρουσιάσθηκαν σε εκδήλωση για το Poseidon Med II

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Εθελοντική συνεισφορά στα κρατικά έσοδα και το 2018

Εγκρίθηκε ομόφωνα από τη Γενική Συνέλευση η παράταση για ακόμη ένα έτος

Golden Destiny: Οι Έλληνες εφοπλιστές έκαναν το 23% των αγοραπωλησιών πλοίων τον Μάιο

Μόνο τον Μάιο οι Έλληνες εφοπλιστές δαπάνησαν 712,5 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά 34 πλοίων χωρητικότητας 3,57 εκατομμυρίων dwt.

Πώς αποτιμούν οι παραγωγικοί φορείς της Βόρειας Ελλάδας τις εξελίξεις στον ΟΛΘ

Ο φάκελος του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο

Μείωση 31,5% στις παραγγελίες των ναυπηγείων της Κίνας

Για τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της χώρας, οι παραγγελίες για νέα πλοία το πρώτο πεντάμηνο του 2017 έχουν ανέλθει σε 8,74 εκατ. DWT, μείωση κατά 37%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους

Terminal Link: Aποκατάσταση του ιστορικού ρόλου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Η κοινοπραξία "βλέπει" δύο μεγάλες φάσεις ανάπτυξης: η πρώτη περιλαμβάνει μικρές επενδύσεις για άμεσες βελτιώσεις και η δεύτερη  αφορά την πραγματοποίηση μεγάλων επενδύσεων, ώστε το λιμάνι να υποδέχεται πλοία μεγαλύτερου βυθίσματος και να καταστεί βασικός προορισμός

Σε πλήρη λειτουργία και οι 4 δεξαμενές του ΟΛΠ

 Ολοκληρώθηκε η επισκευή της πλωτής δεξαμενής Περάματος «Πειραιάς I»

ΛΑΝΕ: Αναβάλλονται μέχρι 30 Ιουνίου τα δρομολόγια του «Βιτσέντζος Κορνάρος»

Τα προγραμματισμένα δρομολόγια του πλοίου από τις 22 Ιουνίου έως τις 30 Ιουνίου για Κύθηρα, Αντικύθηρα, Κίσσαμο Χανίων θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

Κοντοές (ΟΛΠΑ): Το νέο εμπορικό τμήμα στο λιμάνι της Πάτρας δίνει προοπτικές ανάπτυξης

Τονίζει ταυτόχρονα, ότι είναι απαραίτητο να συνδεθεί το λιμάνι με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που ήδη κατασκευάζεται, ώστε να λειτουργήσει ως πλήρης κόμβος συνδυασμένων μεταφορών.
Σελίδα 6 από 26